سه‌شنبه 17 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانا

سعید شاهین فر، معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: اطلاعات متقاضیان مسکن ملی طبق زمانبندی انجام شده در دو هفته انجام می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس سازمان بسیج رسانه استان زنجان از برگزاری ششمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر در این استان خبر داد و گفت: علاقه مندان می توانند تا 28 تیر ماه امسال، آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: میانگین اجرای طرح هادی در روستاهای این استان، بالاتر از میانگین کشوری است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرتربیت بدنی دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان گفت: اولین دوره المپیاد ورزشی (به صورت مجازی) بین دانشجویان و کارکنان دانشگاه‌ها با قهرمانی دانشگاه علوم پزشکی پایان یافت و دانشگاه‌های آزاد دوم و دانشگاه‌های زنجان و روزبه نیز به طور مشترک سوم شدند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان گفت: اصلاح و احیای مراتع، یکی از برنامه‌های محوری این اداره کل برای تقویت مراتع به شمار می‌رود و اقدامات زیادی در این راستا انجام شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان، گفت: اعضای باند کلاهبرداری تلفنی که در پوشش رادیو جوان دست به کلاهبرداری می‌زدند از سوی پلیس فتا این استان شناسایی و دستگیر شدند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل ثبت احوال استان زنجان گفت: به دلیل پایان اعتبار کارت‌های ملی کاغذی، دستگاه‌های اجرایی بدون کارت هوشمند ملی قادر به ارائه خدمات نیستند، بنابراین لازم است شهروندانی که تاکنون برای دریافت کارت هوشمند ملی ثبت نام نکرده اند در اسرع وقت برای این کار اقدام کنند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان گفت: 31 خردادماه سال جاری، آخرین مهلت بهره‌مندی از بخشودگی جرایم قابل بخشش مالیاتی بوده و مودیانی که بدهی قطعی خود را تا این تاریخ، پرداخت کنند می‌توانند از امکان بخشودگی استفاده کنند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: طی یک هفته گذشته بیماری کرونا در این استان روند افزایشی به خود گرفته است و بر اساس آخرین بررسی‌ها 41 درصد از افراد مبتلا به ویژه بیمارانی که در منزل ایزوله بودند، به دلیل تعاملات، دیگران را هم آلوده کرده‌اند.

خبرگزاری دانا

علی محمدی رئیس اتحادیه خوار و بار فروشان زنجان در مورد افزایش قیمت برخی از اقلام لبنیات در استان زنجان گفت: مصوبه‌ای در خصوص افزایش قیمت لبنیات اعلام نشده ولی شرکت‌های تولید کننده به دنبال افزایش قیمت‌ها هستند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - دومین نمایشگاه مجازی آثار فرهنگی و هنری در سایت رسمی اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از 19 خرداد جاری گشایش یافت.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل بهزیستی استان زنجان از ایجاد اولین مرکز جامع درمان و بازتوانی افراد با اختلال مصرف مواد مخدر مبتنی بر تداوم درمان طی روزهای آینده خبر داد و گفت: با تحقق این مهم خدمات مختلفی به گروه‌های هدف ارائه خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان با اشاره به خدمات تامین اجتماعی در حوزه‌های مختلف گفت: در هر برهه‌ای سازمان تامین اجتماعی نقش اساسی در پشتیبانی و صیانت از نیروی کار، بهبود مناسبات اقتصادی و اجتماعی در فرایند توسعه کشور را سرلوحه امور خود قرار داده که این مهم افتخار بزرگ و برگ برنده بوده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: حریق جنگل‌ها و مراتع در واقع ضربه به سرمایه ملی است و باید از این کار پیشگیری شود.

خبرگزاری دانا

شهرام میرزایی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر استان زنجان، 23 خرداد ماه برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانا

رنگرونا رئیس کمیسیون تجارت و روابط خارجی اتاق بازرگانی استان زنجان با اشاره به اینکه مرز ترکیه بازگشایی شده و صادرات استان به سایر کشورها نیز به راحتی انجام می‌شود گفت: در حال حاضر صادرات استان زنجان به حالت عادی برگشته است.