سه‌شنبه 17 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - امام جمعه و استاندار زنجان با تسلیت ایام جانگداز رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی تاکید کردند: وقوع انقلاب اسلامی رخداد بزرگ و جلوه تمام عیاری از ابعاد مختلفی همچون شجاعت، تفکر، آینده نگری، استقامت و خداباوری در شخصیت والای امام خمینی (ره) است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان با اشاره به انتقال پسماند روی به محل جدید با در نظر گرفتن جوانب و حساسیت لازم آن گفت: همه مسؤولان متولی امر، صادقانه متعهد به تعهدات خود در این زمینه هستند و اگر در جایی کوچکترین مساله و موانعی بوجود آید به هیچ عنوان اقدام مورد نظر انجام نمی‌گیرد.

خبرگزاری دانا

عبدالله جعفری، رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان ادامه داد: تا 20 خراد فراخوان جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان ارائه می‌شود.

خبرگزاری دانا

سعید شاهین فر، معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: از امروز پیامک مراجعه متقاضیان برای تکمیل ثبت نام در مرحله سوم ارسال می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رییس سازمان راهداری، حمل و نقل جاده‌ای کشور طی حکمی محمدراشد مدرس‌گرجی را به عنوان مدیرکل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای کردستان را منصوب کرد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - شهردار زنجان گفت: در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و کمک به تحقق جهش تولید، پروانه ساخت تمام واحدهای تولیدی که صدور مجوز احداث آن‌ها بر عهده شهرداری است با 80 درصد تخفیف و بخشودگی عوارض، صادر می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: وضعیت این استان، متفاوت بوده و شرایط بسیار مطلوبی برای سرمایه‌گذاری دارد به‌گونه‌ای که بسیاری از واحدهای تولیدی که در این استان ایجاد شده‌اند در آینده نزدیک، برند و نماد معروفی می‌شوند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: متقاضیان ثبت نام خودرو در زنجان مواظب ترفند کلاهبرداران باشند تا در دام آنان نیفتند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان زنجان گفت: ضریب نفوذ صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر در این استان 33.5 درصد بوده که این میزان از میانگین کشوری، بالاتر است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس اداره بهداشت و تندرستی آموزش و پرورش استان زنجان گفت: در زمان حاضر امتحانات دانش‌آموزان زنجانی پایه نهم به صورت داخلی و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در مدارس این استان در حال برگزاری بوده و مورد خاص و مشکوک به کرونا در بین این قشر گزارش نشده است.

خبرگزاری دانا

نمایندگان مردم استان زنجان درخواست‌های خود را برای عضویت در کمیسیون‌های مختلف مجلس شورای اسلامی ارائه کرده‌اند.

خبرگزاری دانا

محمود موسوی، رئیس اتاق اصناف استان زنجان گفت: تاثیر مشاورین املاک در گرانی‌های اخیر اجاره بها و مسکن 10 درصد است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل ثبت احوال استان زنجان گفت: این استان به لحاظ نرخ ازدواج در رتبه دوازدهم و نرخ طلاق در رتبه بیست و دوم کشور قرار دارد.

خبرگزاری دانا

علت افزایش پرحجم نقدینگی، رفتار پرخطر دولت و بانک‌ها است و از طریق واگذاری سهام مهار نمی‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: از امروز / سه شنبه / تکمیل ثبت نام برای متقاضیان طرح ملی اقدام مسکن که فقط از طریق پیامک ثبت نام کرده‌اند، آغاز می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان _ ایرنا _استاندار زنجان با بیان اینکه گفتمان غالب در ثبت احوال باید گفتمان برنامه ریزی باشد، گفت: ثبت احوال عامل مهم توسعه یافتگی جامعه است.