چهارشنبه 18 مهر 1403

مسیر ارتباطی درام - نوکیان در زنجان بازگشایی شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
مسیر ارتباطی درام - نوکیان در زنجان بازگشایی شد

زنجان - ایرنا - معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: مسیر ارتباطی درام - نوکیان واقع در شهرستان طارم که به علت ریزش سنگ از 3 روز گذشته بسته شده بود با تلاش راهداران بازگشایی شد.

جواد یوسفی، روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: روز چهارشنبه / یکم اردیبهشت ماه /، راهداران پس از چندین ساعت تلاش بی وقفه، بخشی از جاده را پاکسازی کرددند تا خودروها بتواند به صورت موقت و یکطرفه تردد داشته باشند.

وی اظهار داشت: دوشنبه شب و صبح سه‌شنبه، ریزش سنگ موجب بسته شدن این مسیر ارتباطی شده بود که این ریزش نیز در پی بارندگی های اخیر و همچنین سست شدن خاک و رانش زمین، اتفاق افتاده بود اما بزرگ بودن حجم برخی از سنگ ها موجب شدتا عملیات جابجایی و پاکسازی جاده با کندی مواجه شود.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان طارم نیز گفت: راهداران، بلافاصله پس از ریزش سنگ‌ها از دامنه کوه، برای بازگشایی این مسیر اقدام کردند اما پاکسازی کامل تا صبح امروز طول کشید.

حمیدرضا نجفی افزود: در حال حاضر تردد خودروها در این مسیر که به طول 10 متر بر اثر ریزش سنگ های بزرگ مسدود شده بود برقرار است.

شهرستان طارم با 47 هزار نفر جمعیت (حدود 5 درصد جمعیت و 10 درصد مساحت استان زنجان) در 90 کیلومتری شمال شرقی زنجان واقع شده و با استان های قزوین، اردبیل و گیلان همسایه است.

*س_برچسب‌ها_س*