چهارشنبه 18 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانا

حجت‌الاسلام علی ناصر، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: هنوز تصمیمی مبنی بر چگونگی اجرای برنامه روز قدس در استان زنجان اتخاذ نشده است و در صورت نهایی شدن اعلام می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اسامی استان‌ها و شهرهای دارای وضعیت قرمز اعلام شد. شهرستانی در وضعیت قرمز (خطر بالا) قرار دارد که طی دوهفته اخیر متوسط میزان بستری روزانه آن (به ازای هر صدهزار نفر جمعیت) بالای 3 باشد. سایر شهرستان‌ها که سفید یا قرمز نباشند در وضعیت زرد (خطر متوسط) قرار می‌گیرند. شهرستانی در وضعیت سفید (کم خطر) قرار دارد که طی دوهفته اخیر هر دو شرط زیر را داشته...

خبرگزاری ایرنا

استان ها - ایرنا - آخرین آمارهای وزارت بهداشت و درمان در چند روز اخیر از روند نزولی بیماری کرونا در کشور حکایت دارد، اما با وجود این مسئولان به هیچ عنوان آن را به معنای عادی‌سازی شرایط نمی‌دانند و همچنان بر تداوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی، پرهیز از اجتماعات غیرضروری و رعایت اصول بهداشتی در جامعه تاکید دارند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: فرصت دریافت معاینه فنی خودروها و گواهینامه‌های رانندگی منقضی شده، تمدید شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: سال گذشته حدود 15 میلیارد تومان برای احداث، خرید، تعمیر، بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در این استان به صورت بلاعوض و تسهیلات بدون سود، پرداخت شد.

خبرگزاری دانا

صفی‌الله کرامتی، مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان گفت: بارش‌های اخیر باران و تگرک خسارتی به استان زنجان وارد نکرده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - دبیر هیات کاراته استان زنجان گفت: توران فروتن ماهینی در نخستین دوره مسابقات جهانی مجازی کاراته به نشان برنز رسید.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: برخی تصمیم‌های قضایی، مستلزم اظهارات کارشناسی و نظریه کمیسیون‌ها بوده که ارائه این نظریه‌ها به صورت دقیق و سریع در تعیین تکلیف پرونده‌های قضایی بسیار حائز اهمیت است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: با اقدامات انجام گرفته وضعیت بیماری کرونا در مناطق مختلف این استان به نسبت پایدار است و توجه عموم مردم به نکات بهداشتی می‌تواند به تحقق اهداف ترسیم شده در این بخش کمک کند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل استاندارد استان زنجان گفت: نخستین گواهی محصول دانش بنیان (KB-COP) برای محصول کلکتور پرعیارسازی کانسنگ اکسید مس تولید شده توسط شرکت دانش بنیان زرین شیمی‌گستر خاورمیانه در این استان صادر شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - فرمانده یگان حفاظت اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: در این فصل از سال، شکار حیات وحش در این استان با توجه به محدودیت‌های مختلف ازجمله شیوع ویروس کرونا، به شدت کاهش یافته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: جدیدترین آمار منتشر شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) نشان می‌دهد که حجم کل سرمایه‌گذاری خارجی در سال 98 در طرح‌های صنعتی، معدنی و تجاری مصوب در هیات سرمایه‌گذاری خارجی 854 میلیون دلار بوده که نسبت به سال 97 حدود 22.5 درصد کاهش داشته است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: 2 نفر از سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار با تلاش پلیس آگاهی این استان در دام قانون افتادند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - بیش از یک هفته از اجرای پروژه زیتون کاری توسط شرکت افق درام در شهرستان طارم آغاز شده است که با توجه به قرار گرفتن زمین واگذار شده در نزدیکی روستای میرزاخانلو اهالی این روستا ادعای داشتن سهمی در این طرح را دارند و مانع اجرای آن می‌شوند.

خبرگزاری ایسنا

جدیدترین آمار منتشر شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) نشان می‌دهد که حجم کل سرمایه‌گذاری خارجی در سال 98 در طرح‌های صنعتی، معدنی و تجاری مصوب در هیات سرمایه‌گذاری خارجی 854 میلیون دلار بوده که نسبت به سال 97 حدود 22.5 درصد کاهش داشته است.