چهارشنبه 18 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: ششمین جشنواره بین‌المللی غذای اکو - جاده ابریشم به دلیل شیوع بیماری کرونا به زمان دیگری موکول شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: کارگران به منزله بازوان توانمند جامعه برای حرکت به سوی توسعه، شکوفایی و تعالی هستند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: پویش همدلی مومنانه همزمان با ماه مبارک رمضان با هدف تهیه سبد غذایی نیازمندان در این استان آغاز شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: اعضای باند سارقان خودرو که از سوی پلیس آگاهی زنجان دستگیر شدند در بازجویی‌های پلیسی به سرقت 28 دستگاه خودروی سواری اعتراف کردند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس کل دادگستری استان گفت: دستگاه قضایی این استان بر اجرای دقیق مصوبات سفر ریاست قوه قضاییه به استان، اهتمام جدی داشته و در این راستا بیش از سه هزار مترمربع بنا از جمله توسعه دادسرای زنجان، ساختمان شورای حل اختلاف و خانه‌های سازمانی در حال احداث است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان اعلام کرد: در حال حاضر جاده‌های کوهستانی این استان پوشیده از مه غلیظ بوده که دید رانندگان را کاهش داده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - در این روزها که تولید ماسک برای مقابله با شیوع کرونا در قالب حرکت‌های خودجوش مردمی در حال انجام است، یک واحد تولیدی در زنجان بدون انتفاع خاصی با تغییر خطوط تولید خود، اقدام به استریل استاندارد ماسک کرده است تا محصولی که قرار است شهروندان را در برابر آلودگی حفظ کند، کاملا از آلودگی های احتمالی پاک شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: با اجرای طرح داوطلبانه "پیک امید مجازی" 750 اثر ویدیویی آموزشی، تربیتی، فرهنگی، هنری و ادبی برای ترغیب کودکان و نوجوانان جهت ماندن در خانه از سوی این کانون تولید شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان گفت: در سال 97 شمار بیمه‌شدگان اجباری تامین اجتماعی این استان 110 هزار نفر بود که در پایان سال گذشته با 6 هزار و 269 نفر افزایش به 116 هزار و 269 نفر رسید که این میزان افزایش در نوع خود در طول تاریخ تامین اجتماعی زنجان بی‌سابقه است.

خبرگزاری مهر

قزوین - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: با وجود تونل بزرگ بادی در تاکستان ظرفیت 2500 مگاوات انرژی تجدید پذیر در استان قزوین وجود دارد که می تواند به بهره برداری برسد.

خبرگزاری مهر

قزوین - منتخب مردم قزوین در مجلس یازدهم گفت: با داشتن دانش فنی و تکنولوژی بالا در صنعت برق بهتر است صادرات انرژی برق را جایگزین خام فروشی نفت و گاز در کشور کنیم.

خبرگزاری دانا

تاراسی در مورد وضعیت مزارع گندم استان زنجان گفت: پیش‌بینی شده تولید گندم امسال به بالای 430 هزار تن برسد.

خبرگزاری دانا

سعید شاهین‌فر گفت: پیامک ارسالی بنیاد مسکن مربوط به متقاضیان مسکن در شهر زنجان نمی‌شود و نباید اقدامی از سوی متقاضیان انجام شود.

خبرگزاری دانا

محمد محمدی گفت: به منظور تامین مایحتاج گروه‌های هدف بهزیستی، پویش همدلی مومنانه را برگزار کرده است.

خبرگزاری دانا

حامد سرایی با اشاره به اینکه تا به امروز 397 روستای بالای 20 خانوار در استان به اینترنت پرسرعت مجهر شدند گفت: 317 روستا نیز تا پایان امسال به اینترنت پرسرعت مجهر می‌شوند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: افزایش شمار بیمه‌شدگان اجباری تامین اجتماعی همچنین کاهش تعداد مقرری‌بگیران بیمه بیکاری این استان در سال 98 نشان‌دهنده فعالیت مستمر واحدهای تولیدی و صنعتی، بازگشت واحدهای تعطیل به چرخه تولید و ایجاد واحدهای تولیدی جدید بوده و جای خوشحالی دارد.