چهارشنبه 18 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان گفت: با دریافت اعتبارات مورد نیاز از سوی سازمان بیمه سلامت کشور مطالبات سال 97 علوم پزشکی استان به طور کامل و مطالبات سال 98 نیز تا دی و در مجموع به میزان 140 میلیارد تومان پرداخت شد.

خبرگزاری دانا

ابراهیم احدی، مدیر حج و زیارت استان زنجان گفت: تصمیم‌گیری در زمینه اعزام زائران به عتبات عالیات به بعد از ماه رمضان موکول شده است.

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام نیارکی، رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: با تعیین تکلیف شدن باطله‌های فیلتر کیک پسماند سرب و روی در زنجان؛ محیط زیست آرام گرفت و چرخ تولید 80 واحد صنعتی به حرکت در آمد.

خبرگزاری دانا

محسن محمد سیفی قهرمان ووشو جهان با اشاره به پویش کمک مومنانه گفت: رهبر معظم انقلاب با تیزبینی و مدبرانه فرمان کمک مومنانه را صادر کردند.

خبرگزاری دانا

توسعه کشت گیاهان دارویی به‌عنوان ظرفیتی فراموش‌شده است که می‌تواند زمینه کارآفرینی و رونق اشتغال را در جوامع محلی فراهم کند.

خبرگزاری دانا

ذبیح‌الله بابایی، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان گفت: در حال حاضر 15 موکب اربعین حسینی و شعبات شهرستانی، بخش‌ها و روستاهای استان در زمینه مقابله با بیماری کرونا پای کار هستند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: استفاده از پتانسیل و ظرفیت سازمان‌های مسوؤل، گامی موثر در کاهش سوانح جاده‌ای است که باید از آنها در راستای ارتقاء فرهنگ ترافیک عمومی و کاهش جانباختگان جاده‌ای بهره گرفت.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - پس از سال‌ها کشمکش و جدال دولت و بخش خصوصی بر سر مالکیت پسماند روی انبار شده در شهرک صنعتی تخصصی روی زنجان، بالاخره با رای دستگاه قضا مالکیت آن به دولت واگذار شد تا مردم استان زنجان از عواید آن بهره‌مند شوند.

خبرگزاری مهر

چرخ تولید 80 واحد صنعتی با تعیین تکلیف باطله‌های فیلتر کیک پسماند سرب و روی به حرکت درآمد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: کارفرمایانی که برای معلولان اشتغالزایی کنند و آنها را در مجموعه‌های خود به کارگیرند، از تسهیلات با نرخ بهره چهار درصد بهره‌مند می‌شوند.

خبرگزاری میزان

استاندار زنجان با بیان اینکه این استان به عنوان پایتخت شور حسینی در یاری‌رساندن به نیازمندان زبانزد است، گفت: پزشکان مرکز فوق تخصصی مهرانه که مختص درمان بیماران سرطانی است صرفا با دریافت 10 درصد حقوق برای رضای خدا در حال خدمت‌رسانی هستند.

خبرگزاری تسنیم

تعیین تکلیف باطله‌های فیلتر کیک پسماند سرب و روی، یکی از بزرگترین معضلات محیط زیستی زنجان بود که با پیگیری دستگاه قضائی مشکلات زیست محیطی رفع و هزار میلیارد تومان عائد استان زنجان شد.

خبرگزاری ایسنا

رییس کل دادگستری استان زنجان گفت که بیشتر مصوبات سفر رییس قوه قضاییه به این استان اجرایی شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، شهریور ماه سال 98 در پی سفر رییس قوه قضاییه به استان زنجان و صدور دستور در خصوص تعیین تکلیف باطله‌های فیلتر کیک پسماند سرب و روی، این موضوع مهم که یکی از بزرگترین معضلات محیط زیستی استان بود در دستور کار قرار گرفت و حالا با پیگیری دستگاه قضایی مشکلات زیست محیطی رفع و هزار میلیارد تومان عائد استان زنجان شد. حجت الاسلام صادقی نیارکی رییس کل دادگستری...

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان گفت: سه نفر به اتهام حفاری جهت کشف اشیای تاریخی توسط عوامل انتظامی در یکی از روستاهای شهرستان زنجان دستگیر شدند.