چهارشنبه 18 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانا

حجت‌الاسلام علی یاری محمدی، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان گفت: برای مقابله و جلوگیری از پیشگیری بیماری کرونا، 90 درصد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد روستایی استان زنجان پای کار هستند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: از بعداز ظهر امروز / سه شنبه / وزش باد نسبتا شدید تا شدید، رگبار باران، همراه با رعد و برق و وقوع تگرگ مناطق مختلف این استان را فرا می‌گیرد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: هم اکنون 70 درصد دانش‌آموزان این استان در سامانه شاد فعالیت می‌کنند و در مجموع 88 درصد کلاس‌های درس و 100 درصد مدارس عضو شاد هستند تا آموزش تعطیل نشود و طبق برنامه زمان‌بندی نیز امتحانات دانش‌آموزان نیز برگزار خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیر تربیت بدنی دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان گفت: اولین دوره المپیاد ورزشی (به صورت مجازی) بین دانشجویان و کارکنان دانشگاه‌ها و با همکاری هیات ورزش‌های دانشگاهی استان زنجان به مناسبت ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: طبق گزارش مدیر بنیاد تعاون نیروی انتظامی مبنی بر توقیف شمار قابل توجهی خودرو و موتورسیکلت در 27 پارکینگ این استان، تعیین تکلیف این وسایل نقلیه، لازم و ضروری بوده و باید در کمترین زمان ممکن، انجام شود.

خبرگزاری دانا

روستای قروه واقع در استان زنجان دارای قدمت 3 هزار ساله است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: سال گذشته طرح‌های ارتقای ایمنی عبور و مرور در 30 روستا و 35 مدرسه این استان اجرا شد.

خبرگزاری ایرنا

استان‌ها - ایرنا - دولت در قالب اجرای طرح مسکن ملی از نیمه اردیبهشت ماه عملیات اجرایی احداث 14 هزار و 500 واحد مسکن فرهنگیان را در برخی استان‌ها آغاز کرد تا این بار 170 هزار نفر از فرهنگیان خانه دار شوند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان اظهار داشت: در راستای ثبت جهانی زنجان به عنوان شهر جهانی ملیله، کتاب مرجع 2 زبانه (فارسی و انگلیسی) در خصوص معرفی و مستندنگاری این رشته، در این استان تدوین و چاپ می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مسوؤل اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان زنجان، گفت: مهلت اعتبار وکالت نامه‌های نقل و انتقالات خودرو به مدت 40 روز کاری تمدید شد.

خبرگزاری ایرنا

رشت - ایرنا - مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری گیلان گفت: اجرای موفق محرومیت زدایی شهرستان شفت به عنوان یکی از 31 شهرستان منتخب کشور الگویی برای توسعه سایر مناطق استان گیلان خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان گفت: با اجرای سه فقره حکم قضایی در روستاهای تشویر و هندی‌کندی شهرستان طارم به مساحت‌های 2.5، 3 و 20 هکتار با قلع و قمع نهال و تخریب سه فقره استخر احداث شده در مجموع بیش از 25 هکتار از اراضی ملی این شهرستان آزادسازی شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: با بهره‌گیری از ظرفیت مراکز افق بقاع متبرکه در این استان بیش از 2 هزار بسته غذایی با اجرای طرح ضیافت همدلی در میان اقشار ضعیف توزیع شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: ثبت نام صاحبان مشاغل فرهنگی و هنری متقاضی بسته‌های حمایتی جبران خسارت کرونا بر اساس رسته‌های مشخص شده از 16 تا 21 اردیبهشت انجام می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: هوای این استان از امشب / سه شنبه 16 اردیبهشت ماه / با ورود سامانه بارشی به منطقه، بارانی می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: بررسی ها بیانگر آن است که با وضعیت کنونی و شاخص‌های اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شهرستان‌های این استان مساعد برگزاری مراسم و نماز جماعات نیست.