چهارشنبه 18 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - سه کتاب‌فروشی در شهر زنجان و یک کتاب‌فروشی در شهر ابهر آمادگی خود را برای اجرای طرح "بهارانه کتاب 99" که از 20 تا 30 اردیبهشت جاری اجرا می‌شود، اعلام کردند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: بارش باران همراه با وزش تند باد سطح آزادراه های زنجان - قزوین و زنجان - تبریز و دیگر جاده‌های اصلی و فرعی استان را لغزنده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان از برپایی و راه اندازی پنج آشپزخانه اطعام مهدوی به مناسبت ماه مبارک رمضان در این استان خبر داد و گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده قرار است طی ماه رمضان دست کم 60هزار پرس غذای گرم طبخ و بین نیازمندان توزیع شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: نفوذ گرد و خاک به آسمان این استان تاساعاتی دیگر پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مسوؤل بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه، 10 هزار بسته معیشتی تهیه و در اختیار اقشار آسیب پذیر و نیازمند این استان توزیع خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان، گفت: پارسال، بیش از 470 هزار تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 برقرار شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل (سال 97) 38 درصد افزایش داشت.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیر نمایندگی ستاد دیه در استان زنجان گفت: 111 نفر از محکومان جرایم مالی غیرعمد این استان در جشن گلریزان امسال، منتظر کمک‌های خیران برای رهایی و آزادی از زندان و بازگشت به آغوش گرم خانواده هستند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: اواخر سال گذشته با شیوع بیماری کرونا در کشور و این استان بیش از 2 هزار و 500 نفر از فرهنگیان به صورت مستقیم در مناطق و مدارس به تولید محتوای درسی مشغول شدند که با در نظر گرفتن امکانات فعلی وضعیت خوبی در این بخش حاصل شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - دبیرکل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان گفت: زیتون، محصول مهمی برای استان زنجان بوده و باغ‌های خوب و پرمحصولی در این استان وجود دارند به طوریکه 35 درصد نیاز زیتون کشور از طریق تولید در استان زنجان تامین می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: شماری از فرهنگیان با وجود اینکه خود یا اعضای خانواده آنان به بیماری کرونا گرفتار شدند، با عشق و علاقه مشغول تهیه محتوای آموزشی و ارتباط با فراگیران خود هستند که این مهم بیانگر ایثار و از خود گذشتگی آنان است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رحمانی گفت: در برنامه نهضت ساخت داخل بیش از 3 میلیارد و 400 میلیون یورو، کاهش ارزبری برای کشور حاصل شده است.

خبرگزاری دانا

رنگرونا رئیس اتحادیه صادرکنندگان استان زنجان با اشاره به اینکه سرعت صادرات کند است گفت: در حال حاضر صادرات ریلی استان زنجان به ترکیه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود و در صدد سرعت دادن به روند صادرات هستیم.

خبرگزاری دانا

شفیعی مدیرکل ثبت احوال استان زنجان گفت: 85 درصد از جمعیت استان زنجان کارت ملی هوشمند خود را دریافت کردند و 15 درصد از واجدین شرایط هیچ اقدامی برای دریافت کارت ملی هوشمند انجام ندادند.

خبرگزاری دانا

ورزشکاران بسیجی با مشارکت در طرح کمک مومنانه 200 بسته اقلام معیشتی را در بین خانوارهای آسیب‌دیده از بیماری کرونا توزیع می‌کنند.

خبرگزاری دانا

علی خلیلی مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به پروژه‌های اولویت‌دار استان زنجان از اختصاص اعتبار 3 میلیاردی به استخر سلطانیه خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

استان‌ها - ایرنا - آخرین آمارهای وزارت بهداشت و درمان در چند روز اخیر از روند نزولی بیماری کرونا در کشور حکایت دارد، اما با وجود این مسئولان به هیچ عنوان آن را به معنای عادی‌سازی شرایط نمی‌دانند و همچنان بر تداوم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، پرهیز از اجتماعات غیرضروری و رعایت اصول بهداشتی در جامعه تاکید دارند.