چهارشنبه 18 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایسنا

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک نیمه سنگین در محدوده ورودی پایتخت خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: سال گذشته محصولات لبنی این استان شامل خامه، دوغ، ماست و پنیر به میزان سه هزارو 356 تن و به ارزش 4 میلیون و 925 هزار دلار به خارج از کشور صادر شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: بر اساس اعلام بهزیستی کشور مهدهای کودک با رعایت پروتکل بهداشتی بیماری کرونا بازگشایی شده‌اند اما پذیرش کودکان تا تصمیم گیری‌های بعدی همچنان ممنوع است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - با عنایت به نامگذاری سال 99 از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان جهش تولید، کارگروه مربوطه در روز سوم فروردین به دستور استاندار زنجان به عنوان اولین استان در کشور، تشکیل و دبیرخانه این کارگروه نیز به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان سپرده شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: با تغییر کاربری پایانه مسافربری از اول خرداد ماه امسال در این استان، این مراکز فقط محلی برای سوار و پیاده کردن مسافران خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: سجاس با پنج درجه سانتیگراد بالای صفر به عنوان سردترین نقطه این استان طی 24 ساعت گذشته ثبت شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مسؤول شبکه فراهم آوری پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان گفت: سه ارگان یک کودک چهار ساله مرگ مغزی شده شامل کبد و کلیه‌ها به بیماران نیازمند اهدا شد تا دومین مورد اهدای عضو سال جاری در این استان به ثبت برسد.

خبرگزاری دانا

خانمحمدی رئیس نظام صنفی جهادکشاورزی استان زنجان در مورد علت بی‌برنامگی حوزه کشاورزی گفت: نبود آمار‌های عرضه و تقاضا منجر به به بی‌برنامگی در این حوزه شده و افزایش ورود دلالان به این حوزه این موضوع را تشدید کرده است.

خبرگزاری میزان

استاندار زنجان با بیان اینکه تاکنون از بیش از پنج هزار نفر در سطح استان تست کرونای سرپایی گرفته شده است، گفت: از هفتم فروردین ماه تست گیری گسترده را در استان آغاز کرده‌ایم.

خبرگزاری مهر

مهلت ویرایش حوزه های امتحانی برای داوطلبان آزمون دکتری تخصصی سال 99 آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس ستاد اجرایی پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: ثبت نام از نامزدهای شوراهای اجرایی و بازرسان جمعیت هلال احمر در سطح شهرستان‌های این استان همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: یک معلم در شهر زنجان و 2 معلم در ابهر به دلیل ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست دادند که طی هفته معلم از خانواده های آنان دلجویی می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: در زمان حاضر بارش باران سطح آزادراه‌ها و جاده‌های اصلی و فرعی استان را لغزنده است و رانندگان عبوری از این مسیرها باید احتیاط لازم را داشته باشند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان زنجان، گفت: مشمولان غایب و غیرغایب متولدین سال‌های 1355 تا 1381 این استان برای تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود فراخوانده شدند.