چهارشنبه 18 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانا

خمسه سرپرست بازرسی کل استان زنجان از استقرار هیئت‌های بازرسی در 8 اداره کل استان زنجان به منظور بررسی عملکرد این دستگاه‌ها خبرداد.

خبرگزاری دانا

خانمحمدی دبیر اجرایی بنیاد ملی گندمکاران در مورد استاندارد سازی الک خرید تضمینی گندم گفت: استاندارد الک خرید تضمینی گندم براساس استاندارد اروپایی تعیین شده است.

خبرگزاری دانا

ابراهیم احدی، مدیر حج و زیارت استان زنجان گفت: در حال حاضر 75 درصد ظرفیت کاروان‌های حج تمتع در استان زنجان تکمیل شده است.

خبرگزاری دانا

تاراسی رئیس جهادکشاورزی استان زنجان با اشاره به حل مشکل کمبود نهاده‌های مرغداران در استان زنجان گفت: مشکل قابل حل بوده و با آزاد سازی نهاده‌های دامی از بنادر کشور مشکل مرغداران حل می‌شود.

خبرگزاری دانا

عبدالله جعفری، رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان گفت: بسته‌های بهداشتی در بین خبرنگاران استان زنجان از سوی سازمان بسیج رسانه این استان توزیع شد.

خبرگزاری دانا

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان با اشاره به دو سناریوی برگزاری امتحانات پایان‌ترم در دانشگاه آزاد اسلامی زنجان، گفت: در صورت تداوم بیماری کرونا در زنجان احتمال برگزاری امتحانات به‌صورت مجازی وجود دارد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان زنجان گفت: در سال 98 به‌رغم پیش‌بینی‌ها مبنی بر افزایش شمار پرونده‌ها به دلیل مسائل و مشکلات اقتصادی، پرونده‌های یکتا 3.7 درصد نسبت به سال 97 افزایش داشت در حالی که در سال 97 بیش از 10 درصد نسبت به سال 96 افزایش یافته بود.

خبرگزاری دانا

شمس‌الدین موسوی، معاون اجرایی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: تا کنون در قالب کمک های مردمی و رزمایش کمک مومنانه 42 هزار و 183 بسته معیشتی در بین نیازمندان استان زنجان توزیع شده است.

خبرگزاری ایرنا

ایرنا - زنجان - روستای قروه واقع در استان زنجان دارای قدمت 3 هزار ساله است. آثار تاریخی این روستا شامل مسجد جامع، یک پل قدیمی بر روی رودخانه ابهر رود و چند آسیاب آبی است که مربوط به دوره صفویه است. مسجد جامع قروه نیز با قدمت 1025 سال یکی از بناهای تاریخی به جا مانده از دوران سلجوقی است و به سبک چهارطاقی احداث شده و دارای ویژگی های خاص است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - " امیر جعفری"، پرستار زنجانی به شکرانه بازیابی سلامت، پلاسمای خون خود را برای درمان بیماران کرونایی اهدا و نام خود را به عنوان اولین اهدا کننده پلاسما از سوی بهبود یافتگان از این بیماری را در استان ثبت کرد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: دستگاه‌های عضو و حتی غیرعضو شورای حفظ حقوق بیت‌المال باید نسبت به موضوعاتی که ممکن است در مسیر تضییع حقوق عمومی مردم قرار گیرد توجه لازم را داشته باشند و در اتخاذ تصمیمات اداری حقوق عمومی مردم را در نظر بگیرند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون اجرایی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: بیش از 6 هزارو 800 بسته معیشتی در مرحله نخست رزمایش طرح مواسات و همدلی و کمک مومنانه، از سوی سپاه زنجان در بین نیازمندان توزیع شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: تعداد 10 دستگاه استخراج ارز دیجیتال (ماینر) به همراه منبع تغذیه از سوی عوامل مبارزه با قاچاق و ارز پلیس آگاهی این استان، کشف و ضبط شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - عملیات اجرایی فاز نخست مسکن ملی فرهنگیان که از روز جاری / 15 اردیبهشت / در 11 استان کشور آغاز می‌شود، در استان زنجان به زمان بعدی موکول شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امروز ساخت 14 هزار واحد مسکونی برای فرهنگیان با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزرای راه‌وشهرسازی و آموزش‌وپرورش آغاز می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: همانطور که یک فرد برای گذراندن 2 پایه تحصیلی در یک سال به صورت جهشی، نیازمند برنامه‌ریزی قوی و تلاش بیشتر است، جهش تولید نیز با برنامه‌ریزی قوی و داشتن نقشه راه محقق می‌شود.