یک‌شنبه 6 آبان 1403

استان قم

استان قم

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، وحید حدادی اصل قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل گفت: در پی محدودیت تحصیل برای دانشجویان دختر افغانستان، تعدادی از دانشگاه‌های ایران همچون دانشگاه الزهرا (س) در تهران، دانشگاه کوثر بجنورد و دانشگاه حضرت معصومه (س) قم برای پذیرش بانوان افغانی تا زمان رفع این محدودیت اعلام آمادگی کردند. وی گفت: دانشگاه الزهرا (س) تا ظرفیت 50 نفر آمادگی پذیرش...

خبرگزاری مهر

قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل گفت: در پی محدودیت تحصیل برای دانشجویان دختر افغانستان، تعدادی از دانشگاه‌های ایران برای پذیرش بانوان افغانی تا زمان رفع این محدودیت اعلام آمادگی کردند.

خبرگزاری دانا

هفته هفتم مسابقات لیگ برتر گلف برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده انتظامی شهرستان قم در خصوص این حادثه گفت: دو روز پیش، راکب یک دستگاه موتورسیکلت با شلیک دو گلوله به پا و شکم یک روحانی منجر به مجروحیت او شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اقتصادنیوز: تورم ماهانه استان تهران در آذر ماه نزدیک به 3 درصد برآورد شده، این نرخ بالاترین تورم رقم در میان تمامی استان های کشور به حساب می آید. بالا بودن تورم غیرخوراکی در آذر را می توان علت این رخداد دانست.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرارو نوشت: تورم ماهانه استان تهران در آذر ماه نزدیک به 3 درصد برآورد شده، این نرخ بالاترین تورم رقم خورده در میان تمامی استان های کشور به حساب می آید. بالا بودن تورم غیرخوراکی در آذر را می توان علت این رخداد دانست.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: شب گذشته فردی ناشناس سوار بر موتورسیکلت به یک طلبه در شهر قم شلیک کرد و متواری شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

شب گذشته یک موتورسوار ناشناس طی حمله مسلحانه به یک طلبه در قم دو گلوله به این طلبه به نام دهقانی شلیک کرده و متواری شد. برای اطلاع از جزئیات خبر حمله مسلحانه به یک طلبه در قم باما همراه باشید.

وب‌گاه الف

مدیر حوزه‌های علمیه از فرمانده انتظامی استان قم، حادثه پیش آمده برای دو طلبه را پیگیری کرد.

وب‌گاه عصر ایران

آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه در تماسی با سردار میر فیضی فرمانده انتظامی استان قم، حادثه پیش آمده برای دو طلبه را پیگیری کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شب گذشته فردی ناشناس سوار بر موتورسیکلت به یک طلبه شلیک کرد و متواری شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طبق سنت همه ساله؛ مردم قم به مناسبت قیام 19 دی با رهبر انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: مردم انقلابی و ولایتمدار شهر قم به مناسبت سالروز قیام تاریخی 19 دی به دیدار رهبری می‌روند.

خبرگزاری دانا

محمدی با اشاره به بازتوانی اقتصادی هدف اصلی این معاونت است، گفت: توانمندسازی برنامه اصلی این دفتر است و هدف ما این است که خانواده‌هایی که تحت پوشش هستند به درجه‌ای از توانمندی برسند تا بتوانند معاش خانوار خود را تأمین کنند.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - تیم آناصنعت پاسارگاد به نمایندگی از استان قم در مسابقات فصل 1401 لیگ فوتسال بانوان باشگاه‌های ایران به میدان می‌رود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، طبق سنت همه ساله؛ مردم قم به مناسبت قیام تاریخی 19 دی با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند. شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم نیز برنامه ثبت نام اولیه دیدار و تشرف مردم انقلابی قم به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی در سالگرد قیام یوم الله 19 دی را به شرح زیر اعلام کرد. بسم الله الرحمن الرحیم با عنایت خداوند متعال و اجابت درخواست مردم قم از...