یک‌شنبه 6 آبان 1403

استان قم

استان قم

وب‌گاه خبر آنلاین

یک وکیل دادگستری در واکنش به پلمب مجتمع گردشگری مهر و ماه به دلیل بدحجابی به خبرآنلاین گفت: «مبنایی ندارد که به‌خاطر رفتار یکی دو نفر یک مجموعه را تعطیل کنیم و اصطلاحاً افراد زیادی را از نان خوردن بیانداریم.»

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت علوم، عبدالحسین کلانتری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم تحقیقات و فناوری در جمع بیش از 60 نفر از نمایندگان تشکل‌ها و مجموعه‌های دانشجویی استان قم با تقدیر و تشکر از نقش مثبت گروه‌های دانشجویی در جامعه و به حق دانستن خواسته‌های آنان گفت: دانشگاه‌ها با مشکلات متعدد مالی مواجه هستند، اما انتظار این است که تمام همت خود را بکار گیرند...

خبرگزاری مهر

معاون فرهنگی وزارت علوم گفت: با پیگیری‌هایی که از جانب وزیر علوم صورت گرفته، امیدواریم در لایحه بودجه سال آینده 5 درصد از بودجه دانشگاه‌ها به حوزه فرهنگی اختصاص پیدا کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

با توجه به بارش برف، روز شنبه 3 دی برخی از مدارس در استان‌های کشور تعطیل یا غیرحضوری شد.

خبرگزاری مهر

بارش برف و باران در استان‌های مختلف کشور فعالیت مدارس برخی شهرها در نوبت‌های صبح و عصر را غیرحضوری کرد، همچنین در بعضی از استان‌ها نیز ادارات فعالیت خود را با یک ساعت تأخیر آغاز کرده‌اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم گفت: مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی شعر زلال قریحه تا 10 دی ماه تمدید و بخش ویژه شعر، نوحه و سرود اقوام ایرانی با گویش‌های محلی اضافه شده است.

خبرگزاری تسنیم

انقلاب اسلامی از روز اول به ما یاد داد که دانش زندگی را باید از دین استخراج، استنباط و تولید کنیم و برای تعیین سرنوشت‌مان مردم و نخبگان را دخیل کنیم.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - رییس سازمان جهاد کشاورزی قم گفت: با بهره‌برداری از مجموعه پردیس فناوری و نوآوری کشاورزی و منابع طبیعی استان قم به زودی زمینه فعالیت 30 شرکت دانش‌بنیان در این بخش فراهم خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: کلانتری گفت: ما محتاج یک ریل گذاری جدید هستیم و باید فعالیت‌های فرهنگی در دانشگاه‌ها و به طورکلی در کل کشور بازنگری شود، عقب‌ماندگی‌ها را جبران کنیم و متناسب با تحول‌هایی که در متن جامعه و به صورت خاص در دانشگاه صورت گرفته و شاهد تنوع و تکثری از سلایق هستیم، بتوانیم برنامه‌ها و سیاست‌های فرهنگی را سامان بدهیم.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - رئیس هیات کبدی استان قم روز پنجشنبه با برگزاری مجمع انتخاباتی با رای اعضای این مجمع انتخاب شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کلانتری معاون وزیر علوم گفت: احکام بخشی از دانشجویان، تعلیق و برخی بازداشتی‌های موقت، آزاد شدند؛ بخش دیگر نیز با رافت و بخششی که دستگاه قضا داشت، احکامشان تقلیل پیدا کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به آخرین وضعیت دانشجویان بازداشتی و انضباطی گفت: وضعیت این دانشجویان را به صورت مکرر پیگیری کرده و همچنان نیز به تلاش‌های خود ادامه خواهیم داد.

وب‌گاه عصر ایران

عبدالحسین کلانتری گفت: نگاه وزارت علوم اساسا ساز و کارهای ترمیمی و نه سازوکارهای تنبیهی است، معتقدیم که در درجه اول و تا سرحد ممکن باید از سازوکارهای ترمیمی در دانشگاه استفاده کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مولف کتاب شهاب دین گفت: نوشتن کتاب «شهاب دین» در‌های دیگری را به روی من باز کرد.