شنبه 5 آبان 1403

استان قم

استان قم

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، مهدی توکلیان مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان قم شامگاه جمعه در مراسم اختتامیه کنگره ملی شعر زلال قریحه که در سالن همایش اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم برگزار شد اظهار داشت: باعث افتخار است که در شام رحلت حضرت ام البنین (ع) میزبان مادران و همسران شهیدان هستیم و بهانه برگزاری این کنگره نیز این عزیزان هستند. توکلیان بیان داشت: این کنگره در...

وب‌گاه الف

روابط عمومی آموزش و پرورش قم گفت: کلیه فعالیت مدارس استان قم در روز شنبه 17دیماه 1401به صورت حضوری خواهد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان قم از حضوری شدن و فعال بودن مدارس قم از روز شنبه خبر داد.

وب‌گاه فرارو

کلیه فعالیت‌های مدارس استان قم در روز شنبه 17دیماه به صورت حضوری خواهد بود.

وب‌گاه عصر ایران

از 11 دی ماه تا 14 دی ماه سال جاری به علت پایداری آلودگی هوا، کلاس‌های درس مدارس مقطع ابتدایی شهر قم، برای چهار روز متوالی به‌صورت غیرحضوری برگزار شد.

خبرگزاری مهر

قم - سازمان بسیج طلاب و روحانیون قم با صدور بیانیه ای ضمن محکومیت اقدام نشریه فرانسوی اعلام داشت که این اقدام گستاخانه و بی شرمانه نشانه بارز انحطاط جبهه باطل و اضمحلال قریب الوقوع آنان است.

وب‌گاه مشرق نیوز

عضو اتحادیه صادرکنندگان فراورده‌های نفت، گاز و پتروشیمی گفت: در حال حاضر بنزین را به غرب آفریقا و شرق اروپا صادر می‌کنیم، پتانسیل بالایی در این حوزه وجود دارد که باید به آن توجه شود.

خبرگزاری تسنیم

دو قهرمان پاورلیفتینگ کشور مدال‌های خود را به شهید سید شهروز مظفری‌نیا، همرزم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تقدیم کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون توسعه و منابع استانداری قم در نامه‌ای به مدیران دستگاه اجرایی استان اعلام کرد: به منظور رعایت الگوی مصرف گاز ادارات قم از هفدهم تا پایان دی از ساعت 9 صبح کار خود را آغاز می‌کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون توسعه و منابع استانداری قم در نامه‌ای به مدیران دستگاه اجرایی استان اعلام کرد: به منظور رعایت الگوی مصرف گاز ادارات قم از هفدهم تا پایان دی از ساعت 9 صبح کار خود را آغاز می‌کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از انهدام باند کلاهبرداری تحت عنوان شرکت لیزینگ درخصوص ثبت‌نام و پیش‌فروش ویژه خودرو برای کارکنان یکی از دانشگاه‌ها در این استان خبر داد. سرهنگ جعفر عباسعلی پور اظهار کرد: در پی اعلام شکایت تعدادی از کارکنان یکی از دانشگاه‌های استان از یک شرکت لیزینگ که مبالغی تحت عنوان پیش‌فروش خودرو دریافت کرده و در موعد...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدیر روابط عمومی آموزش‌وپرورش قم از غیرحضوری شدن کلاس‌های درس مدارس مقطع ابتدایی شهر قم، فردا (14 دی ماه) به دلیل آلودگی هوا خبر داد

خبرگزاری تسنیم

شخصیت اصلی شهید سلیمانی آن است که در جنگ 33 روزه و 7 روزه در اتاق فرماندهی حزب الله و در تونل‌های مقاومت با لباس فرمانده و ژنرال بزرگ، سنگر به سنگر به‌دنبال جنایتکاران آمریکایی و اسرائیل نشان داده شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قم از تعطیلی و غیرحضوری شدن مدارس مقطع ابتدایی شهر قم در روز چهارشنبه 14 دی ماه خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی طلوع مهر گفت: «انتظار» و مهدویت و انتظار ظهور امام عصر (عج) یکی از مفاهیم کلیدی انقلاب اسلامی است.