جمعه 4 آبان 1403

استان قم

استان قم

وب‌گاه اقتصاد نیوز

امروز سه شنبه سوم مردادماه، کارکنان دستگاه‌های اجرایی در سطح استان به علت آلودگی هوا تعطیل می باشند.

وب‌گاه مشرق نیوز

با تصمیم کارگروه مدیریت شرایط اضطرار گردوغبار و با توجه به پیش‌بینی استمرار شرایط آلودگی هوا و ماندگاری ذرات، فردا ادارات استان قم تعطیل شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با تصمیم کارگروه اضطرار وقوع پدیده گرد و غبار استان قم و با توجه به پیش بینی استمرار شرایط آلودگی هوا و ماندگاری ذرات کمتر از 10 میکرون، فردا سه شنبه سوم مردادماه، کارکنان دستگاه‌های اجرایی در سطح استان (به استثنای دستگاه های خدمات رسان و مراکزی که دارای نوبت کاری و کشیک هستند) تعطیل است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گرد و غبار ادارات استان قم را برای فردا تعطیل کرد.

وب‌گاه فرارو

با تصمیم کارگروه اضطرار گردوغبار ادارات استان قم سه شنبه سوم مردادماه سالجاری تعطیل شد.

وب‌گاه عصر ایران

با تصمیم کارگروه اضطرار گرد و غبار ادارات استان قم سه شنبه سوم مردادماه تعطیل شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: با تصمیم کارگروه اضطرار گردوغبار ادارات استان قم سه شنبه سوم مردادماه سالجاری تعطیل شد.

خبرگزاری مهر

اصفهان - اداره کل هواشناسی استان اصفهان درباره وقوع تندباد لحظه‌ای، خیزش گردوخاک و تشدید آلودگی هوا هشدار سطح زرد صادر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با تصمیم کارگروه اضطرار گردوغبار ادارات استان قم سه شنبه سوم مردادماه سالجاری تعطیل شد.

وب‌گاه فرارو

معاون برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی سازمان تامین اجتماعی در پاسخ به این پرسش که بازنشستگان به چه نحوی می‌توانند در طرح "کرامت رضوی" ثبت‌نام کنند، افزود: ثبت‌نام توسط کانون‌های بازنشستگی انجام می‌شود. به این شکل که بازنشستگان به کانون‌های بازنشستگی در استان‌های مختلف مراجعه و در ادامه در سامانه مدنظر ثبت‌نام می‌کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نتایج امتحانات نهایی دانش‌آموزان اعلام شده است و در روزهای اخیر، قاسم احمدی لاشکی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش از اُفت محسوس نمرات امتحانات نهایی دانش‌آموزان خبر داده بود و معدل امتحانات نهایی دانش‌آموزان در خرداد 1402 حدود 2 نمره افت داشته است.

وب‌گاه عصر ایران

خبر خوش برای بازنشستگان تامین اجتماعی: می توانید رایگان سفر زیارتی بروید

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دهمین نشست از دهمین دوره کرسی‌های آزاداندیشی با عنوان «راهبرد تحول؛ ضرورت گام دوم انقلاب اسلامی» به همت مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم و اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی طلوع مهر در دانشگاه طلوع مهر قم به صورت حضوری و مجازی برگزار شد. حجت الاسلام والمسلمین محسن مهاجرنیا در این نشست گفت: الگو‌ها و تحولات معمولاً یک بستر زمانی و مکانی دارد؛...

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - معاون ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان قم از نامزد شدن 2 نفر برای مجمع انتخابات هیات کشتی این استان خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: معاون برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی سازمان تامین اجتماعی از ثبت‌نام از بازنشستگان این سازمان برای اعزام به مشهد به صورت رایگان خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

در امتحانات نهایی خرداد 1402 تنها یک دانش‌آموز در رشته علوم تجربی موفق به کسب نمره 20 شده است؛ همچنین معدل دانش‌آموزان دو نمره افت داشته است.