جمعه 4 آبان 1403

استان قم

استان قم

وب‌گاه مشرق نیوز

اقدام وزارت خارجه روسیه علیه جزایر گرامی ایرانی جای هیچ توجیهی ندارد. اما باید متوجه بود که عده‌ای درباره پاسخ ایران به این مسئله دچار افراط و تفریط نشوند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آیت‌الله مکارم شیرازی گفت: باید تا حد ممکن آسیب های اقتصادی کاهش یابد. متأسفانه مسئولان آنگونه که باید و شاید نتوانسته و یا نخواسته اند که مشکلات اقتصادی را برطرف نمایند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

استاد برجسته درس خارج حوزه علیمه قم بیان کرد: متأسفانه مسئولان آنگونه که باید و شاید نتوانسته و یا نخواسته اند که مشکلات اقتصادی را برطرف نمایند.

خبرگزاری مهر

قم - مرجع تقلید شیعیان گفت: هر جامعه ای دارای مشکلاتی است و کشور ما نیز نیازمند نیروی انتظامی برای مقابله با فساد است.

خبرگزاری مهر

قم - مرجع تقلید شیعیان گفت: نیروی انتظامی باید با تدبیر به گونه ای برخورد کند که نه متهم به خشونت شود و نه آزادی مطلق را در پی داشته باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: باید بین دستگاه‌های مسئول نظیر دولت، مجلس، دستگاه قضائی و انتظامی، هم‌افزایی و هماهنگی‌های لازم وجود داشته باشد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: باید تلاش شود تا اطمینان عمومی نسبت به پلیس افزایش پیدا کند و این به کارکرد پلیس بازمی‌گردد.

خبرگزاری مهر

قم - عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: در مسئله عفاف و حجاب نقش مردم بی بدیل است و اگر پلیس مردم را در کنار خود ببینند، در مواجهه با ناهنجاری‌ها با دلگرمی بیشتری به وظیفه خود عمل خواهند کرد.

وب‌گاه عصر ایران

پلیس از امروز با استقرار گشت های خودرویی و پیاده در سراسر کشور ضمن انجام ماموریت‌های متعدد پلیسی با آن دسته از کسانی که بدون توجه به تبعات و عواقب پوششِ خارج از عرف همچنان بر هنجارشکنی خود اصرار دارند برخورد و آنان را به دستگاه قضائی معرفی خواهد کرد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - همایش شمیم حسینی (ع) در آستانه فرارسیدن ماه محرم‌الحرام روز شنبه با حضور بیش از 500 نفر از مسئولان هیات های مذهبی استان قم در سالن همایش امامزاده شاه سید علی (ع) برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: رویداد «ساخت ایران» بستر مناسبی برای نمایش توانمندی‌های هنرجویان هنرستانهاست.

وب‌گاه عصر ایران

ایران در اولین رتبه‌بندی جهانی از توسعه هوش مصنوعی جایگاهی ندارد. این در حالی است که همسایگان ایران رتبه‌های قابل قبولی در این فهرست به‌دست آورده‌اند.

وب‌گاه عصر ایران

یکی از مسائل مهم در وزارت آموزش و پرورش، شناسایی استعدادهای دانش آموزان و تقویت مهارت‌های آنان متناسب با آن استعداد است تا بتوانند در آینده علاوه بر انتخاب رشته صحیح، در مسیری مطلوب گام بردارند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ گفت: تدارک جایزه بین‌المللی ادبیات کودک حق نویسندگان ایرانی است و امسال اولین دوره این جایزه را برگزار می‌کنیم.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری مهر

معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ار شاد اسلامی گفت: در حال حاضر وضعیت خوبی در نشریات کودک و نوجوان نداریم و تعدادی از نشریات خوب این حوزه یا تعطیل شده‌اند یا وضعیت مطلوبی ندارند.