جمعه 4 آبان 1403

استان قم

استان قم

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری گزارشی از استهلال ماه محرم‌الحرام سال 1444 هجری قمری منتشر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری گزارش استهلال ماه محرم الحرام 1445 را منتشر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

به گزارش خبرآنلاین، پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری گزارشی از استهلال ماه محرم‌الحرام سال 1444 هجری قمری منتشر کرد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه عرشه آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری گزارشی از استهلال ماه محرم‌الحرام سال 1445هجری قمری منتشر کرد.

خبرگزاری دانشجو

در راستای تفاهم نامه 3 جانبه بین مرکز تحقیقات بیابان گانسوی کشور چین، دانشگاه تهران و سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور، اجرای روش‌های نوین تثبیت ماسه‌های روان با استفاده از 11 روش خارجی و بومی در حال ارزیابی است.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - فرمانده انتظامی استان قم گفت: قم در حوزه جرایم خشن از استان هایی است که میزان این جرایم در آن نزدیک به صفر است و اگر آثاری از این جرایم می بینیم نشات گرفته از عوامل بیرونی است و مجرم از استان های دیگر به قم می آید و مرتکب جرم می شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم از دستگیری سارق طلاجات بانوان سالمند و اعتراف وی به 16 فقره سرقت خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

شفقنا نوشت: رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، هم‌افزایی و هماهنگی دستگاه‌های مسئول را عامل عقب نشینی دشمنان در ترویج ناهنجاری‌های فرهنگی ارزیابی کرد و ضمن تأکید بر نقش مردم در مبارزه با بی‌حجابی، از جبهه فرهنگی کشور خواست تا یک صدا از اقدامات پلیس پشتیبانی کنند.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - مدیرکل سازمان‌های مردم نهاد و خیران سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ظرفیت قم به ویژه دانشگاه علوم پزشکی این استان درحوزه وقف را مورد توجه قرار داد و گفت: با توجه به این ظرفیت‌ها، مقرر شد ایجاد دبیرخانه وقف حوزه سلامت وزارت بهداشت به قم محول شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رئیس اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی طلوع مهر با مرور و تبیین تحولات و برنامه‌ریزی‌های دوران پیامبر اسلام (ص) از قبل از بعثت و دوران مکه و مدینه، افزود: این نوع برنامه‌ریزی، تحول و مدیریت فرهنگی که آیات قرآن آن را به زیبایی منعکس کرده است، باید به عنوان الگوی تحول در انقلاب اسلامی بازشناسی و بازسازی شود. نهمین نشست از دهمین دوره کرسی‌های آزاداندیشی...

خبرگزاری تسنیم

رئیس اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی طلوع مهر با تبیین انواع تحول، گفت: انقلاب اسلامی، تحولِ مثبتِ جهادی و درون‌پارادایمی است که اراده انسانی در آن دخیل بوده و یک الگو و مدل مثبت برای مدیریت تحول است.

وب‌گاه عصر ایران

آیت الله مکارم شیرازی مشکلات اقتصادی و معیشتی را از عوامل اصلی در معضلات اخلاقی و فرهنگی جامعه دانست و ابراز داشت: باید تا حد ممکن آسیب های اقتصادی کاهش یابد. متأسفانه مسئولان آنگونه که باید و شاید نتوانسته و یا نخواسته اند که مشکلات اقتصادی را برطرف نمایند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رسا نوشت: آیت الله مکارم شیرازی مشکلات اقتصادی و معیشتی را از عوامل اصلی در معضلات اخلاقی و فرهنگی جامعه دانست و ابراز داشت: باید تا حد ممکن آسیب های اقتصادی کاهش یابد. متأسفانه مسئولان آنگونه که باید و شاید نتوانسته و یا نخواسته اند که مشکلات اقتصادی را برطرف نمایند.