سه‌شنبه 24 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه گسترش

سازمان هواشناسی برای نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و شرق هرمزگان هشدار نارنجی بارندگی صادر کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

زن جوان که 3 سال بعد از سلطه‌گری‌های مرد شیطان‌صفت به تنگ آمده بود راز سرنوشت سیاهش را فاش کرد.

خبرگزاری میزان

نمایندگان مردم در خانه ملت با برگزاری انتخابات تناسبی در تهران در جریان بررسی اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس موافقت و بر آن اصرار کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پلیس می‌گوید متهم به بهانه پیش‌فروش خودرو از 350 نفر مبلغی در حدود 20 میلیارد تومان دریافت کرده، ولی خودرویی به آن‌ها تحویل نداده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در شرایطی که زمین با گرمایش جهانی دست و پنجه نرم می‌کند، از راه رسیدن اِل‌نینو در ماه‌های آینده سال 2023، یک بار مضاعف بر این گرما وارد خواهد کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روز گذشته روزی پر از شایعه و حاشیه در مدیریت شهری پایتخت بود. گفته می‌شود علیرضا زاکانی، شهردار تهران پس از بازگشت از بروکسل و مجمع عمومی متروپلیس، هیچ دستور کتبی‌ای را صادر نکرده است.

وب‌گاه فرارو

اطلاعات آنلاین تصویری از آزادراه تهران - کرج منتشر کرد. این عکس از طبیعت بکر پیرامون جاده کرج به تهران در سال 1348 محدوده کنونی پل فردیس در آزادراه کرج - تهران گرفته شده است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - فرماندار ویژه شهرستان سقز گفت: راه‌اندازی روستا بازار، فرصتی برای حمایت از محصولات کشاروزی و ساماندهی میوه‌فروشان است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بر اساس اعلام مرکز مدیریت بیماریهای واگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، 7 هزار و 200 بیمار مبتلا به سل در کشور شناسایی شدند که 56 درصد مرد و 22.8 درصد غیر ایرانی هستند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بیست‌وششمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) به دلیل استقبال مردم برای یک روز دیگر تمدید شد و پنجشنبه هشتم تیرماه به کار خود پایان خواهد داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - با اصرار نمایندگان در خصوص رفع ایراد شورای نگهبان به تناسبی شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی در تهران، مصوبه مذکور برای بار دوم به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارجاع شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - صدرالحسینی، کارشناس مسائل منطقه گفت: اگر مجمع گفتگو و همکاری‌های منطقه‌ای اجرایی شود منافع قابل توجهی برای ایران دارد چرا که ما طولانی‌ترین ساحل را در خلیج فارس داریم و در ارتباط با مسائل منطقه حساسیت داریم که این می تواند برای استقلال منطقه بسیار با اهمیت باشد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به 193 نفر از متاثرین سیل و آبگرفتگی 48 ساعت گذشته در 3 استان کشور خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مرزبانی سیستان و بلوچستان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که یک مرزبان در حمله گروهک تروریستی در سراوان به شهادت رسید.