سه‌شنبه 24 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد کانون های وکلای دادگستری و اتحادیه کانون های وکلای دادگستری ایران موافقت کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

کارشناس فوتبال ایران نسبت به چرخه تکراری مربیان لیگ برتری در باشگاه‌های مختلف اعتراض کرد و گفت: نقش دلالان در نفوذ به مدیران دولتی کاملا آشکار است.

خبرگزاری مهر

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ضرورت استفاده از ظرفیت دستگاه‌ها و گروه‌های مردمی در برگزاری کنگره ملی شهدای آزاده تأکید کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نمایندگان مجلس شورای اسلامی با رفع ایراد شورای نگهبان، افراد مشمول قانون جوانی جمعیت را از محدودیت‌های اعمال شده در قانون وظیفه عمومی در خصوص دریافت تسهیلات دولتی مسکن، صنعت و کشاورزی معاف کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی گفت: با توجه به نبود ردیف بودجه پرداخت حق سفره پهلوانان این ورزش در گرو تصمیم‌گیری شورای معاونین وزارت ورزش و جوانان است.

وب‌گاه عصر ایران

گزارش جدید مجمع جهانی اقتصاد از شاخص شکاف جنسیتی که نشان می دهد نمره ایران در دستیابی به برابری جنسیتی، از پارسال هم کمتر است.

خبرگزاری ایرنا

زاهدان - ایرنا - مدیرکل ستاد بحران سیستان و بلوچستان گفت: توفان و ریزگرد در سیستان طی روزهای اخیر یک هزار و 59 نفر از مردم منطقه را راهی بیمارستان و مراکز درمانی کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرعامل شرکت مترو تهران و حومه در خصوص افتتاح مترو پرند، گفت: خط برگشت مترو پرند نوسازی شده و تا 3 ماه آینده بهره‌برداری از آن آغاز می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست فدراسیون چوگان گفت: تا مدتی دیگر باشگاه شهدا نیز به شرکت توسعه بازمی‌گردد و این روند از دست رفتن باشگاه‌ها کمی مشکل‌ساز است و می‌تواند به فدراسیون ضربه بزند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیر امور زارعت سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: برداشت کلزا در مزارع استان آغاز و امسال برآورد شده است 2 برابر سال گذشته از این محصول تولید شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر از امدادرسانی به 193 نفر از متاثرین سیل و آبگرفتگی 48 ساعت گذشته در 3 استان کشور خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ساینا امیری هنرمند برجسته و نامی تئاتر هرمزگان شب گذشته درگذشت.

خبرگزاری مهر

نمایندگان مجدداً روی موضوع برگزاری انتخابات تناسبی در تهران اصرار کردند و این موضوع برای تعیین تکلیف به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارجاع شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کتابخانه عمومی نهادی اجتماعی است که در بافت اجتماع کار می‌کند؛ به عبارت دیگر، کتابخانه نهادی در خدمت پیشرفت اجتماعی است و هدف آن ایجاد امکاناتی برای همه و بر اساس نیازها و موقعیت‌هاست تا همگان بتوانند به صورت عادلانه به منابع و امکانات دسترسی پیدا کنند و توانایی‌های خود را با آموزش و کسب مهارت‌های مناسب توسعه دهند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حمله تروریستی اشرار و تلاش آنها برای ورود به کشور با مقاومت مرزبانان برجک 16 پاسگاه مرزی میل 1390 هنگ مرزی سراوان روبه رو شد که در این درگیری متاسفانه یک مرزبان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس شورای اسلامی شهر تهران مخالفت سازمان حفاظت محیط زیست با واردات اتوبوس‌های کارکرده را بی‌معنا دانست و گفت: برای استفاده از اتوبوس‌های کم کارکرد از دولت و مجلس مصوبه دریافت کردیم.