سه‌شنبه 24 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیر عامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار گفت: عرضه بهداشتی دام در روزهای عرفه و عید سعید قربان در 17 جایگاه ثابت و موقت انجام می شود.

خبرگزاری تسنیم

عضو شورای شهر تهران گفت: طی 15 ماه گذشته، از 109 مدیر ارشد در شهرداری تهران، 68 نفر جابجا یا برکنار شده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سهم تفریح و سرگرمی در سبد هزینه‌های مردم از سال 1396 که 2.9 بوده، در سال 1402 به زیر یک درصد یعنی هشت‌دهم درصد رسیده است. اکو ایران نیز در نیمه دوم سال قبل، این آمار را با سال‌های قبل‌تر مقایسه کرده که نشان می‌دهد از 96 تا 1401 سبد تفریح مردم خالی‌تر شده است:

وب‌گاه فرارو

وقتی رامین روبه‌روی قضات ایستاد اتهامش را منکر شد و ادعای عجیبی را مطرح کرد. وی گفت: 3 سال پیش این زن به دفتر کارم آمد و مدعی شد مطلقه است. او می‌گفت نیاز مالی دارد و با اصرار از من خواست او را در شرکتم استخدام کنم. او در این مدت برای اینکه بتواند از من پول بگیرد به من نزدیک شد و از من خواست با هم رابطه برقرار کنیم، حتی ما با هم به سفر هم رفتیم. هیچ آزار و اذیتی در کار نبوده و این زن...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از رگبار باران و احتمال آبگرفتگی معابر در سه استان و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در شرق و مناطق مرکزی کشور خبر داد.

خبرگزاری مهر

شدت جراحت را از روی لباس متوجه شد. دنده‌ها شکسته بود. رگ شریان‌ها قطع شده بود. بازو شکسته بود. کتف درآمده بود. ترقوه شکسته بود و یکی از ترکش‌ها زیر گلو آقا بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان ثبت احوال کشور با صدور اطلاعیه‌ای، نحوه و مهلت تعویض شناسنامه های قدیمی و ثبت نشانی جدید را اعلام کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

نمایندگان مجدداً روی موضوع برگزاری انتخابات تناسبی در تهران اصرار کردند و این موضوع برای تعیین تکلیف به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارجاع شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس شورای شهر تهران گفت: وضعیت اتوبوس‌های ما خوب نیست، کولر برخی اتوبوس‌ها خراب است و بخشی دیگر نیز کولر ندارند.

خبرگزاری مهر

قیمت دام زنده با توجه به شرایط دام مثل نژاد، کیفیت تغذیه و... متغیر است. در حال حاضر با نزدیک شدن به اعیاد قربان و غدیر خم قیمت دام زنده سبک 145 تا 170 و دام سنگین 130 تا 150 هزار تومان است.

وب‌گاه 55 آنلاین

عکسی جالب و متفاوت از ترلان پروانه در دوران دبیرستان منتشر شد که باعث تعجب همه شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حمله تروریستی ناجوانمردانه گروهک تروریستی اشرار و معاندان در شب گذشته و تلاش آنها برای ورود به کشور با مقاومت مرزبانان دلیر و غیرتمند برجک 16پاسگاه مرزی میل 1390هنگ مرزی سراوان روبه رو شد

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی کشور با صدور اطلاعیه‌ای، از تشدید فعالیت سامانه بارشی خطرناک «مانسون»، طوفان و باران‌های سیل‌آسا خبر داد.

خبرگزاری مهر

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران آخرین وضعیت ترافیکی پایتخت را تشریح کرد.