دوشنبه 23 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پدیده مهاجرت موضوعی جهانی و انکارناپذیر است که تمامی جوامع و کشورهای دنیا متأثر از پیامدهای آن هستند؛ از این‌رو توجه به الزامات، اقتضائات و پیامدهای فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، امنیتی و اقتصادی آن به ملاحظه و دغدغه بسیاری از دولت‌ها تبدیل شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: رییس شبکه بهداشت و درمان رامسر گفت: دومینوی فوت ناشی از مصرف مشروبات الکلی در کشور با مرگ 2 جوان رامسری به مازندران رسید.

وب‌گاه فرارو

متوسط زمان تاخیر پرواز‌های تاخیردار در اردیبهشت ماه به 84 دقیقه رسید و نسبت به اردیبهشت 1402، پنج دقیقه کاهش یافت؛ همچنین تنها ایرلاین ایران‌ایرتوز متوسط تاخیرهایش بیشتر از 100 دقیقه بود و به 106 دقیقه رسید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه حجاریان سعی دارد بخش زیادی از اصلاح طلبان را منفعل کند و حمله جدیدی به جریان مقابل ترتیب دهد، گفت: طی 20 سال گذشته اساس کارشان با همین عملیات روانی پیش رفته تا تئوری نهایی‌شان که همان فشار از پایین و چانه‌زنی از بالا است را جلو ببرند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس جمهور پایبندی عمومی جامعه به ویژه زنان ایرانی به حجاب و عفاف را فرصتی بزرگ برای ترویج شعائر و اصلاح برخی ناهنجاری‌های اجتماعی خواند و بر اولویت داشتن کار فرهنگی در زمینه حجاب تاکید کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی از آغاز سفارش کتب درسی پایه‌های اول ابتدایی، هفتم و دهم متوسطه خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ایجاد یک ناحیه صنعتی در استان خراسان رضوی و توسعه یک شهرک صنعتی در استان آذربایجان شرقی با تصویب هیات مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در دستور کار قرار گرفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اکنون ثبت نام و وارد کردن اطلاعات در سامانه املاک واسکان لازم وضروری است و در صورت عدم وارد کردن اطلاعات، ملک شما به عنوان خانه خالی محسوب می شود.

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی استقلال دست روی بازیکنی گذاشته که در لیگ نوزدهم به عنوان جوان‌ترین بازیکن پرسپولیس جام قهرمانی لیگ برتر را بالای سر برد.

خبرگزاری ایرنا

تربت‌حیدریه - ایرنا - رییس پژوهشکده زعفران تربت‌حیدریه گفت: در شورای پژوهشی دانشگاه این شهرستان 11 اولویت کلان پژوهشی با هدف ایجاد تحولات دانش‌بنیان در حوزه کشاورزی خراسان رضوی به تصویب رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فوت 2 نفر بر اثر مصرف مشروبات الکلی در رامسر

وب‌گاه 55 آنلاین

تصویر بنری در تبریز با نوشته‌های عجیب برای تبلیغ فرزند‌آوری در فضای مجازی دست به دست می شود.

وب‌گاه گسترش

به گفته مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران در حال حاضر هیچ‌گونه افت فشار در مناطق تهران نداریم و هر کدام از مشترکان که با سامانه 122 تماس بگیرند، موضوع بررسی می‌شود و به نظر می‌رسد اگر مشترکان افت فشار احساس می‌کنند، عموما از گرفتگی کنتور باشد چراکه هیچ‌گونه افت فشار برنامه ریزی شده‌ای نداریم.

وب‌گاه عصر ایران

شاید اصولگرایان در سال‌های اخیر در مقابل اظهارات بخشی از جریان اصلاحات در قبال مساله حجاب و قانون‌نویسی برای آن، سعی کردند تا رویکرد‌های جریان خط امام در مورد مساله حجاب در دهه 60 را بازخوانی کنند تا شاید تقسیم دیدگاه‌های این حوزه سهم اصولگرایان را کاهش دهد، اما خروجی این راهبرد سیاسی شاید به ضرر اصلاح‌طلبان باشد، اما نفعی در افزایش وزن و تاثیر ارایه اصولگرایان در این زمینه ندارد.

خبرگزاری مهر

مشهد فرمانده انتظامی مشهد گفت: مردی 36 ساله هنگام کار با دستگاه بالابر در خیابان سنائی مشهد به علت برق گرفتگی جان باخت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرمربی تیم دختران زیر 16 سال ایران با اشاره به حضور شاگردانش در نخستین دوره مسابقات رده‌سنی قاره آسیا گفت: همه کشورها شرایط یکسانی دارند. با این حال تقابل سختی با ژاپن و استرالیا داریم.