دوشنبه 23 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از تغییر محتوای دوره پیش‌دبستانی خبر داد و بیان کرد: در تعدادی از کلاس‌های پیش‌دبستانی دروس ریاضی، فارسی و علوم تدریس شده است که مورد تایید نیست و ضروری است محتوای مورد تأیید آموزش و پرورش در پیش‌دبستانی‌ها آموزش داده شود.

خبرگزاری مهر

ماموران پلیس در نهایت با شلیک به لاستیک خودرو این پراید دزدیده‌شده را متوقف کرده و موفق به دستگیری سارق شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خسرو درباره انگیزه خود از این جنایت گفت: مدتی قبل به رفتار فرامرز مشکوک شده بودم و فکر می‌کردم او برای همسرم مزاحمت ایجاد کرده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مسابقات قهرمانی کاراته کنترلی کارگران کشور در دو بخش کاتا و کومیته بانوان و مردان برگزار شد.

وب‌گاه ورزش سه

فوتبال مشهد گرچه نماینده‌ای در سطح لیگ برتر و حتی دسته اول ندارد، اما هیچ‌وقت خالی از اخبار هیجان‌انگیز نبوده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده گفت: هرگونه ثبت‌نام برای اسقاط خودرو و موتورسیکلت فرسوده فقط باید در سایت ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده انجام شود.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: تهران از لحاظ ظرفیت تأمین آب، به‌هیچ وجه توان بارگذاری جمعیت بیشتر از این را ندارد و باید در این روند بازنگری شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دولت سیزدهم اکنون با اجرای هفت طرح مغفول‌مانده ذخیره‌سازی گاز طبیعی، عزم خود را جزم کرده است تا در یک برنامه 5 ساله منتهی به سال 1405 با هدف ایجاد ظرفیت برداشت 114 میلیون مترمکعب در روز، عقب‌ماندگی‌های توسعه‌ای را جبران کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شاهد عریانی فصل گذشته یکی از افراد گروه پزشکی تیم استقلال بود که در میانه‌های راه از سوی باشگاه کنار گذاشته شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پروانه نمایش فیلم سینمایی «لب خط» ساخته علی جبارزاده پس از سه سال صادر شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک شرکت دانش‌بنیان ایرانی موفق شد با استفاده از فناوری‌های دیجیتال و هوشمند، سامانه مدیریت آموزش مجازی را طراحی و تجاری‌سازی کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

جدیدترین آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال صادر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: هنوز برای احداث آرامستان‌های جدید تهران، محلی به تثبیت نرسیده است؛ اما تأکید ما این است که در چند نقطه از شهر باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در پاسخ به سوالی در مورد مذاکرات رفع تحریم‌ها که با حضور علی باقری مذاکره کننده ارشد در دوحه و ابوظبی در هفته‌های اخیر برگزار شده است، گفت: مذاکرات انجام شده، جدی و صریح بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مستند «از کودکی تا کودکی» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی ابوالفضل توکلی پرتره‌ای از مژگان عظیمی بازیگر تلویزیون و دوبلور کارتون‌های خاطره‌انگیز «بابا لنگ‌دراز» و «هایدی» چهارشنبه 7 تیر ساعت 20 از شبکه مستند پخش می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - مشاور دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: امروز در کنار مقابله با عرضه و مصرف مواد مخدر، اقدامات فرهنگی برای پیشگیری از اعتیاد همچنین توانمندسازی معتادان متجاهر در اولویت قرار گرفته است.