دوشنبه 23 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: تعهد استان در سال جاری در زمینه ایجاد اشتغال 21 هزار و 599 شغل است که پنج درصد آن محقق شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از سرگیری فعالیت دوباره موسسه پژوهشی راهبردهای بازنشستگی صبا به عنوان بازوی پژوهشی این صندوق در فعالیت‌های پژوهشی خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: باید اجازه ندهیم این فناوری به یک تهدید تبدیل شود. باید این را به فرصت تبدیل کنیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ستاد جذب و استخدام وزارت آموزش و پرورش اطلاعیه جدیدی درباره آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش صادر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آیا امسال دولت تصمیم به واریز یارانه عید قربان دارد؟ مبلغ احتمالی آن چقدر است؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رییس شورای تامین دام کشور گفت: اکنون با توجه به نزدیکی به عید سعید قربان به طور میانگین قیمت هر کیلوگرم دام زنده درجه به 130 تا 160 هزار تومان رسیده و افزایش قیمت چندانی نداشته است و بعد از این ایام کاهشی خواهد شد.

خبرگزاری مهر

باشگاه‌های پیکان و ملوان بندر انزلی همچنان تکلیف سرمربی خود را برای فصل آینده رقابت های لیگ برتر مشخص نکرده اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جسد سوخته یک مرد در سرویس بهداشتی یک مدرسه در آبادان کشف شد.

وب‌گاه گسترش

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: هنوز برای احداث آرامستان‌های جدید تهران، محلی به تثبیت نرسیده است؛ اما تأکید ما این است که در چند نقطه از شهر باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اولین سالن تیراندازی روستایی عشایری کشور در روستای نسوز شهرری با حضور سرپرست فدراسیون روستایی عشایری و بازی های بومی محلی افتتاح و به بهره برداری رسید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - 275 نماینده مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای با بیان اینکه تقویت نظارت قضائی موجبات تضمین اصل حاکمیت قانونی شده است، این رویه را سبب ایجاد آرامش در درون قوه قضائیه و افزایش سرمایه اجتماعی و امید و اعتماد به نظام اسلامی عنوان کردند.

خبرگزاری مهر

سمنان - فرمانده انتظامی استان سمنان از آزاد سازی 12 هزار متر مربع زمین های تصرف شده در آرادان با کمک دستگاه قضایی خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایش موزیکال «هفت خان اسفندیار» به تهیه کنندگی و کارگردانی حسین پارسائی تا 22 تیرماه روی صحنه تالار وحدت خواهد ماند.