دوشنبه 23 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری مهر

رشت - فرمانده انتظامی گیلان از آزادسازی 3000 متر مربع از اراضی ملی در رودسر به ارزش بیش از 60 میلیارد ریال خبر داد و گفت: با سودجویان برخورد قانونی می شود.

خبرگزاری مهر

معاون وزیرراه و شهرسازی گفت: بر اساس آمار سال 95، در شهرستان شهریار؛ شهر قدس، ملارد و صفا دشت به ترتیب در حدود 12 هزار، 13 هزار، 6 هزار و 725 و 530 واحد بنای ناپایدار شناسایی شده است

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نشست علمی «تحلیل و بررسی سریال نون خ 4» با محوریت ارائه مجموعه پژوهش‌های اداره کل سنجش مخاطب مرکز تحقیقات در خصوص فصل چهارم سریال «نون خ» و هم افزایی بخش‌های پژوهشی و تولیدی سازمان، یکشنبه 28 خرداد با حضور مهدی فرجی تهیه کننده سریال و غلامرضا الماسی مدیر گروه فیلم و سریال شبکه یک برگزار شد.

وب‌گاه فرارو

در یک نظرسنجی در خرداد ماه از 992 نفر بی‌حجاب در شهر تهران، 68.8 درصد از این جمعیت، دلیل وضع پوشش خود را تمایل به تجربه جدید دانسته‌اند. 23.6 درصد هم گفته‌اند نظری ندارند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - با توجه به خلا موجود در حفاظت حقوقی و حمایت کیفری میراث طبیعی ایران، تدوین و تصویب قانون «حفظ میراث‌طبیعی ایران» یک ضرورت قانون‌گذاری در کشور است، قانونی که مستقیم و مستقل از سایر قوانین میراث‌فرهنگی به موضوع حفظ میراث طبیعت می‌پردازد و اهمیت این حوزه را فرهنگ‌سازی می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«جیمز استاوریدیس»، دریادار بازنشسته ارتش آمریکا و فرمانده نظامی سابق ائتلاف ناتو در مصاحبه‌ای ادعا کرد، «یوگنی پریگوژین»، فرمانده گروه نظامی خصوصی واگنر حداکثر تا 90 روز دیگر زنده نخواهد ماند چون «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه نمی تواند شورش او را ببخشد و فراموش کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون اول قوه قضائیه گفت: وقتی می‌گویند کنترل فضای مجازی مردم تصور می‌کنند که وزارت اطلاعات، سازمان اطلاعات سپاه و سازمان‌های امنیتی به دنبال کنترل تلفن مردم هستند اما این موضوع درست نیست و نظام امنیتی آنقدر بیکار نیست که بخواهد تلفن‌های مردم را کنترل کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل شرکت حمل‌و نقل ریلی رجا حذف قطارهای «ترن‌ست پردیس» که قطارهای تندوری این شرکت محسوب می‌شود را ناشی از عدم تامین مالی برای تعمیرات اساسی آنها دانست.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ابتکار عمل در تشکیل باشگاه خبرگان صنعت نفت با ابلاغ وزیر نفت به ثمر نشست.

خبرگزاری مهر

شورای دانشگاه آزاد اسلامی در بیانیه خود بر تقویت تعلق هویتی استادان از طریق هیأت علمی وابسته و دستیار آموزشی و اجرائی‌سازی آن تا پایان تابستان تاکید کرد.

خبرگزاری دانشجو

له گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عبدالمطهر محمد خانی در نشست خبری امروز دوشنبه گفت: مسیری که شهرداری تهران در 21 ماه گذشته طی کرده به عنوان هدف اصلی خدمتگزاری و بهبود شرایط شهری است که اطلاع رسانی نیز در این مسیر برای افزایش آگاهی شهروندان در مورد پروژه‌ها، مورد استفاده قرار می‌گیرد. وی در خصوص نوسازی بافت‌های فرسوده در شهر تهران اظهار کرد: موضوع بافت فرسوده در تهران وضعیت...

خبرگزاری مهر

بوشهر - فرمانده مرزبانی انتظامی فراجا از توقیف یک فروند شناور و کشف هزار و 400 میلیارد ریال کالای قاچاق و ممنوعه در بندر نخل‌تقی خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نگاهی بیاندازید به تاریخی که بر بیت الله الحرام گذشته و ببینید که حضرت ابراهیم در این مسجد چه مقامی داشته و چگونه در دوره‌ای هر مذهبی برای خود در قسمتی از کعبه نماز می‌خوانده و حاکمانی هم رنگ پرده خانه خدا را عوض می‌کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

کباب یکی از غذاهای سنتی و اصیل ایرانی است که از زمان ناصرالدین‌شاه قاجار تا به امروز در آشپزخانه‌ها و مطبخ‌ها تهیه می‌شود.

خبرگزاری مهر

رشت - «سید علی آقازاده» با موافقت نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی به عنوان رئیس جدید مجمع نمایندگان استان انتخاب شد.