دوشنبه 23 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری تسنیم

یکی از شرکت‌کنندگان در نمایشگاه فرش و تابلو فرش سنندج می‌گوید: کشورهایی مانند چین، افغانستان و هندوستان فرش‌های ایرانی را با برند ایرانی به ایران صادر می‌کنند و کسی هم جلوی این کار را نمی‌گیرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پنج برنامه پیشنهادی و راهکارهای تحقق این برنامه‌ها در دومین نشست کارگروه آموزش و یادگیری سند توسعه ملی فناوری‌های فرهنگی و نرم با حضور فعالان مرتبط با این حوزه بررسی شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حسینعلی شهریاری، رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس: حدود180قلم دارو در کشور کمیاب شده است و این لیست متاسفانه بیشتر هم می‌شود

وب‌گاه عصر ایران

پارسال عده زیادی از کارشناسان در داخل و خارج ایران می گفتند روسیه پس از تحریم جای ایران را در بازار سیاه نفت گرفته است، اما حالا می گویند جنگ اوکراین و تحریم روسیه به نفع فروش نفت ایران شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه گفت: بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه و استماع اظهارات رئیس سازمان برنامه و بودجه و وزرای مربوطه در این کمیسیون از بعدازظهر امروز - پنجم تیرماه - آغاز می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سردار سلامی گفت: شهرهای سوریه نمونه‌ای از آن چیزی است که دشمن برای مردم ایران می‌خواهد؛ آن‌ها "فقر، از بین رفتن تجارت و امنیت، بیوه کردن زنان و یتیمی فرزندان" را می‌خواهند؛ این ذهنیت شوم دشمنان در کشورهای اسلامی است که البته تاکنون ناکام بوده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر ستاد مرکزی اربعین از برگزاری جلسه ویژه بین وزرای کشور، صمت و راه و ترابری برای پیگیری موضوع حمل و نقل زائران در اربعین امسال خبر داد و گفت: قرار است نرخ بلیت قطار و هواپیما در ایام اربعین به این ستاد پیشنهاد و درباره آن تصمیم گیری شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کناره گیری حسین سلاح‌ورزی از ریاست اتاق بازرگانی ایران تکذیب شد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اگر شما هم به دنبال کسب درآمد از امور گمرکی و فعالیت تخصصی در زمینه ترخیص کالا هستید، لازم است بدانید که شرط اصلی ورود به این حوزه، ثبت نام و قبولی در آزمون تخصصی این حوزه است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرعامل شرکت سپهر دریا جنوب با اشاره به شرایط تحریم، گفت: راهکارهای لازم به‌منظور صادرات محصولات دریایی کشورمان به کشورهای هدف، باید در اتاق بازرگانی کشور مطرح و شرایط عملیاتی‌شدن و تحقق آن مورد بررسی قرار گیرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی وزارت امور خارجه همکاری‌های دفاعی و نظامی ایران و روسیه را علیه هیچ طرفی ندانست و بر آزادی بی قید و شرط حمید نوری توسط دولت سوئد تأکید کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، آقامحمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسم افتتاح نمایشگاه 2020 در استان سمنان اظهار کرد: طرح محرومیت‌زدایی و توانمندسازی اجتماعی در 2020 محله کشور ابتکار دولت سیزدهم است. وی با بیان اینکه این طرح در 50 محله کم‌برخوردار استان سمنان در حال اجرا است، ادامه داد: کمیته امداد استان سمنان نقش بسزایی در توانمندی...

وب‌گاه خبر آنلاین

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی خانه موزه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در بخشی از خاطرات 4 تیر 1379 او آمده است: ظهر آقایان [عباس واعظ] طبسی، [احمد] جنتی، [محمد] یزدی و [قربانعلی] دُری [نجف‌آبادی]، علی‌اکبر ناطق نوری و محمدعلی موحدی‌[کرمانی] میهمانم بودند. آقای طبسی گفت، آقای [سید محمد] خاتمی [رئیس‌جمهور]، در مشهد برنامه دیدار خصوصی با مراجع در منزل آقای [علی] فلسفی ترتیب...

وب‌گاه خبر آنلاین

12 نمایش در بخش فضای باز نوزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران - مبارک روی صحنه می‌رود.