یک‌شنبه 22 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فوق ستاره آرژانتینی فصل گذشته باشگاه پاری‌سن‌ژرمن پس از پیوستن به تیم اینترمیامی آمریکا از شکاف و اختلافاتی که بین او و هواداران باشگاه پاریسی ایجاد شده بود، پرده برداشت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: بعد از پایان عملیات حج تمتع، ایران ایر آمادگی دارد تا پروازهای حج عمره را بعد از 8 سال مجددا برقرار کند.

وب‌گاه فرارو

محمدرضا تندروان درباره اتفاقاتی که طی دو هفته اخیر برای تیم ملی والیبال رخ داد صحبت کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مهدی پازوکی گفت: اگر وضعیت تغییر نکند کشور ما هر روز فقیرتر خواهد شد. ایران بر اساس سند چشم‌انداز قرار بود قدرت اول منطقه در سال 1404 شود. الان بعد از گذشت 18 سال نه تنها فاصله ما با کشور‌های منطقه مثل ترکیه و عربستان و قطر کمتر نشده بلکه بیشتر هم شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون اول قوه قضاییه گفت: با قید فوریت پرونده به نتیجه خواهد رسید و کیفرخواست آن صادر خواهد شد و متهمان برای محاکمه به دادگاه خواهند رفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون اول قوه قضاییه گفت: در جریان بررسی پرونده مسمومیت الکلی 9 نفر که تعدادی از آن‌ها سرشبکه و تولیدکننده هستند دستگیر شده و 17 نفر نیز فوت کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

محمد ربیعی رسما هدایت ذوب آهن اصفهان را برای فصل آینده برعهده گرفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جایزه «یوسف بَکار» در زمینه پژوهش‌های همسنج (تطبیقی) میان زبان‌های عربی، فارسی و ترکی به پژوهشی از دکتر «یدالله احمدی ملایری» دانشیار دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران تعلق گرفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

مسئول بنیاد فرهنگی روایت فتح در دیدار با اعضای ستاد کنگره سپاه استان مازندران به بحث و تبادل نظر در خصوص موضوعات مختلف کنگره از جمله تولید فیلم سینمایی پرداخت.

خبرگزاری مهر

باشگاه ذوب آهن محمد ربیعی را به عنوان سرمربی این تیم در بیست و سومین دوره رقابت های لیگ برتر انتخاب کرد.

خبرگزاری ایرنا

جیرفت - ایرنا - مدیرکل صنعت، معدن و تجارت (صمت) جنوب کرمان با بیان اینکه واگذاری زمین برای راه‌اندازی کارخانه ها به یک چالش تبدیل شده گفت: در برخی موارد تا سه سال طول می کشد به یک سرمایه گذار زمین بدهند و این زمان طولانی طرح را از توجیه خارج می کند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان بر لزوم مهارت‌محور کردن و غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان توسط دستگاه‌های متولی تاکید کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس هیات مدیره اتحادیه سراسری مرغداران تخم‌گذار میهن با بیان اینکه همچنان قیمت هر کیلوگرم تخم مرغ زیرقیمت مصوب درب واحدهای تولیدی به فروش می‌رسد، گفت: اکنون با مازاد تولید 20 هزار تنی تخم مرغ روبرو هستیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس کل دادگستری هرمزگان از صدور حکم اعدام برای قاتل شهید مریدی خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

14 نمایش در بخش کودک و نوجوان نوزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران - مبارک روی صحنه می‌رود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرمربی پیشین تیم فوتبال مس رفسنجان، هدایت ذوب آهن اصفهان را برعهده گرفت.