یک‌شنبه 22 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر از دستگیری راننده یک دستگاه خودروی سواری که با همکاری همدستش تحت پوشش مسافرکشی بین شهری، مواد مخدر به شهر تهران منتقل می‌کردند، خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیرکل انجمن صنایع لوازم‌خانگی ایران گفت که در جلسه‌ای با حضور «محمد مخبر» معاون اول رییس‌جمهوری، برای تامین و تهیه 600 هزار سری جهیزیه تا پایان سال اعلام آمادگی شد.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان ضمن تاکید بر اینکه جیره‌بندی در برنامه تامین آب شهر کرمان نداریم، فرآیند آبرسانی سیار با 30 تانکر را تشریح و اعلام کرد که سه حلقه چاه آماده بهره‌برداری شده‌اند که یکی از آنها فردا (دوشنبه) به مدار می‌پیوندد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شاخص بورس تهران 27 هزار و 15 واحد نسبت به روز کاری گذشته رشد کرد.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال مس رفسنجان به‌عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال ذوب‌آهن انتخاب و معرفی شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

برنا نوشت: رئیس شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه همیشه در انتخابات ها مقام معظم رهبری، ورود در چنین ایامی به انتخابات را زودهنگام می‌دانستند، افزود: امسال مقام معظم رهبری میدان را رصد کرده و سناریوهای دشمن را شناخته و خودشان پیشگام شدند. سناریوی دشمن، کاهش مشارکت است و به دنبال سوءاستفاده از آن هستند لذا اکنون تکلیف داریم این ترفند دشمن را خنثی کنیم.

وب‌گاه عصر ایران

محمد مصدق: امنیت می‌تواند مربوط به حوزه اجتماعی، فرهنگی، بهداشت و سلامت مردم باشد که پرونده مسمومیت اخیر برخی از شهروندان در استان البرز به دلیل مصرف مشروبات الکلی مربوط به حوزه امنیت بهداشت و سلامت مردم و بسیار خطرناک است.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - محمد ربیعی بعنوان سرمربی جدید تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان انتخاب و معرفی شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ایران خودرو با صدور اطلاعیه، جزئیات فروش فوق‌العاده، قیمت جدید خودروهای ایران خودرو، واریز وجه متقاضیان ثبت‌نام خودروهای ایران خودرو در سامانه یکپارچه را اعلام کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: نایب رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها گفت: در این مصوبه آمده است که فرمانداران و استانداران و وزارت کشور موظف هستند سامانه‌ای را برای وضعیت اطلاع‌محور تجمعات مشخص کنند و فقط زمانی نمی‌توانند تجمع را برگزار کنند که شورای تامین جلسه تشکیل دهد و برگزاری را رد کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرهیختگان نوشت: در روزهای گذشته و به مناسبت هفتم تیرماه، سالروز شهادت دکتر بهشتی، بنرهایی از ایشان با موضوع حجاب در سطح شهر نصب شده بود که تمرکز این بنرها بر مسئله حجاب بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران، نشست هماهنگی ستاد عید غدیر استان تهران به ریاست سیدکمال سادات مدیرکل امور امنیتی و انتظامی استانداری تهران و با حضور دیگر اعضا برگزار شد. ساداتی در این جلسه با اشاره به اهمیت مراسم غدیر اظهار داشت: بزرگداشت عید سعید غدیر خم برای همه ما یک تکلیف همگانی است و با توجه به منویات مقام معظم رهبری و اشاره...

وب‌گاه فرارو

آسمان تهران فردا (5 تیر) صاف همراه با غبار صبحگاهی و گاهی وزش باد با حداقل دمای 21 و حداکثر دمای 35 درجه سانتیگراد و در روز سه‌شنبه (6 تیر) صاف همراه با وزش باد گاهی وزش باد شدید، در بعضی ساعت‌ها غبار رقیق و افزایش محسوس دما با حداقل دمای 24 و حداکثر دمای 37 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شهید سعید مریدی" رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان رودان در 22 فروردین ماه امسال حین انجام مأموریت در جریان درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر شهید شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری جوان نوشته است تیمور همه جا را خراب کرد تا یک سمرقند را آباد کند؛ شهری که کاشی های فیروزه ای رنگش از اصفهان خودمان هم بیشتر است و دهات اطرافش شیراز و بغداد و دمشق نام دارد. همگی یادگار این مرد است. مردی که در هیچ جنگی شکست نخورد.

خبرگزاری فارس