یک‌شنبه 22 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حکم اعدام قاتل شهید مریدی صادر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس جمهور سابق آمریکا در همایش «ائتلاف آزادی و ایمان» گفت: دولت بایدن در حالی توافقی با ایران است که از توافق سال 2015 بدتر است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید احمد علوی عضو شورای اسلامی شهر تهران امروز (یکشنبه 4 تیرماه) طی تذکری در یکصد و پنجاه و هفتمین نشست صحن علنی شورا، با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه باید امید را در دل مردم زنده نگه داشت و با نقشه‌های دشمن همراهی نکرد، اجرا و پیاده سازی طرح رصد را از حرکاتی دانست که در راستای امیدافزایی در کشور است. وی افزود: در طرح رصد هزار...

وب‌گاه ورزش سه

مهدی شیری در یک استوری از مردم خوزستان و باشگاه فولاد خداحافظی کرد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با اعلام "قیمت پرازهای اربعین مشخص نیست و تابع دستورات هستیم"گفت:600 میلیون دلار بابت هواپیماهای برجامی بدهکاریم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فعالان حوزه سالمندی از افزایش سالمندان مستاجر خبر داده اند. مستاجرانی که توان کار بیشتر برای جبران جهش های قیمتی اجاره بها را ندارند. مستاجرانی که می توانند به آمار بی خانمان ها افزوده شوند. آیا در قوانین حمایتی به این مستاجران توجهی شده است؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

هلدینگ تفتا از امروز، چهارم تیرماه تا هفتم تیرماه، در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران به ارائه خدمات می‌پردازد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نشست هماهنگی ستاد عید غدیر استان تهران به ریاست سیدکمال سادات مدیرکل امور امنیتی و انتظامی استانداری تهران و با حضور دیگر اعضا برگزار شد.

وب‌گاه ورزش سه

محمد رضا تندروان درباره اتفاقاتی که طی دو هفته اخیر برای تیم ملی والیبال رخ داد صحبت کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هادی بهرامی احسان، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران با اعلام این خبر گفت: خانه خلاق و نوآوری دانشجویان دانشگاه تهران توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران و با همکاری دفتر سیاستگذاری و برنامه‌ریزی فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و معاونت کاهش تقاضا و توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر راه‌اندازی می‌شود. عضو هیأت رئیسه...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - روند نام نویسی و پذیرش طرح در سی‌وهفتمین دوره جشنواره بین‌المللی، بیست‌وپنجمین دوره جشنواره جوان و دومین دوره جشنواره نوآوران و فناوران جشنواره خوارزمی آغاز شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: اخیرا آقای ظریف برای تطهیر خسارات محض برجام از خیانت ترکمانچای هم قبح‌زدایی کرد.

خبرگزاری مهر

معاون اول قوه قضائیه از صدور کیفرخواست متهمان پرونده مسمومیت الکلی استان البرز در آینده نزدیک خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: اولویت این وزارتخانه توسعه متوازن با نگاه ویژه به مناطق محروم، مرزی و کمتر برخوردار است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شماره 191 نشریه سپیدار به صاحب امتیازی بسیج دانشجویی دانشگاه تهران و با عنوان «دیناً قِیَماً» منتشر شد. تعدادی از عناوین مطالب این شماره: نمودهای دین در جامعه: آیا جامعه ایران دین‌دار است؟ (مصاحبه با حجت الاسلام و المسلمین دکتر صفدر الهی‌راد)- اسلام باز آفرینی تمدن باستان (آیا جدایی اسلام و ایران امکان پذیر است؟)- سبک زندگی: تفاوتی ساده یا تهاجمی...

خبرگزاری مهر

رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: جلوگیری از ثبت سفارش واردات محصولات دانش‌بنیان خارجی دارای مشابه داخلی باید در اولویت قرار گیرد.