یک‌شنبه 22 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، احسان کاوه مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات، از حضور نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) خبر داد. مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات در خصوص نمایشگاه الکامپ گفت: این نمایشگاه بستری برای معرفی و همچنین عرضه محصولات و خدمات افراد و شرکت‌هایی است که در صنعت الکترونیک و کامپیوتر فعالیت دارند....

وب‌گاه گسترش

سفارت ایران در باکو اعلام کرد که همه مرزهای زمینی و هوایی جمهوری اسلامی ایران از گذرگاه‌های موجود بین آذربایجان و نخجوان به روی اتباع جمهوری آذربایجان باز است و مقررات قبلی درباره لغو روادید برای ورود به ایران همچنان اجرا می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عضو کمیسیون انرژی مجلس در رابطه با اظهارات تازه وزیر سابق خارجه گفت: برای مردم روشن شد توافق برجام نه تنها عایدی مستقیم اقتصادی و معیشتی نداشت که حتی باعث عدم همکاری همسایگان در شرایط تحریم هم بود و الان بدون تغییر شرایط برجامی مسئله حل شده است.

خبرگزاری مهر

مشهد معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: نقطه قوت اصناف، تلاش برای ایجاد رقابت است. همیشه اصناف مشهد از حیث قیمت کمترین در ایران بوده است، از این رو بازار مشهد همیشه رقابتی بوده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اظهارات اخیر سعید حجاریان را یک طنز سیاسی خواند و با اشاره به بیانیه برخی دانشجویان در دی ماه سال 96 در مورد استعفای حسن روحانی گفت: وقتی عده‌ای از تشکل های دانشجویی ناکارآمدی‌های دولت روحانی را مطرح و خواستار استعفا شدند، همین جریان با واکنش های دیکتاتوری راه استعفا برای یک دولت ناکارآمد را بست.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس کل دادگستری هرمزگان از صدور حکم اعدام برای قاتل شهید مریدی خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیر عامل سازمان اهدای خون با بیان اینکه باید به اهداکنندگان خون ارج نهاده شود گفت: لازم است تا افرادی که بالای 200 نوبت خون اهدا کرده‌اند جزء مفاخر و چهرهای ماندگار محسوب شوند.

وب‌گاه عصر ایران

انجمن منتقدان و نویسندگان آثار سینمایی ایران برای اولین بار «عروسک» آخرین فیلم اصغر یوسفی نژاد را در خانه سینما به نمایش می‌گذارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: طی سه ماهه نخست امسال 13 هزار معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر از سطح شهر تهران جمع‌آوری شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در این بیانیه آمده است: در هیج جای دنیا توهین به مقدسات قابل پذیرش نیست و نخواهد بود و ملت های مسلمان نیز در مقابل این گونه اقدامات ساکت نخواهند ماند.

وب‌گاه فرارو

فرماندار شهرستان صحنه گفت: درگیری اولیه به بهانه اختلاف بر سر قیمت فروش محصول باغ گیلاس آغاز و منجر به زد و خورد می‌شود که با وساطت اطرافیان حل می‌شود.

وب‌گاه گسترش

رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران با اشاره به اهمیت سامانه 137 پلاس به‌عنوان سریعتر درگاه ارتباطی شهروندان با مدیران شهری، گفت: این سامانه می‌تواند آورده خوبی برای شهرداری داشته باشد و سرمایه‌گذاری در مرکز 137 پلاس به نفع شهر، شهرداری و شهروندان است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پسر رئیس پیشین فدراسیون وزنه‌برداری از آخرین وضعیت پدر خود پس از جراحی قلب خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نشست کمیته پدافند غیرعامل در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سفارت ایران در باکو اعلام کرد که همه مرزهای زمینی و هوایی جمهوری اسلامی ایران از گذرگاه‌های موجود بین آذربایجان و نخجوان به روی اتباع جمهوری آذربایجان باز است و مقررات قبلی درباره لغو روادید برای ورود به ایران همچنان اجرا می‌شود.