یک‌شنبه 22 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

محمود اسلامی، معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز یکشنبه در بازدید از تالار مرکزی شیراز به خبرنگاران گفت: تکمیل 15 طرح بزرگ فرهنگی و هنری کشور با پیشرفت فیزیکی 50 درصد و بالاتر در سفرهای استانی رییس جمهور مصوب شده و تا پایان دولت سیزدهم بهره‌برداری می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

پردیس - ایرنا - چند طرح عمرانی، فرهنگی و حمل و نقل شهری امروز یکشنبه با حضور استاندار تهران و مسئولان شهرستان پردیس در شهر بومهن با هدف رفاه بخشی به شهروندان افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پس از برگزاری جلسه رسیدگی به اتهامات قاتل "شهید سعید مریدی" در شعبه دادگاه انقلاب شهرستان میناب، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از صدور حکم اعدام برای متهم این پرونده پس از حدود 2 ماه از وقوع این جنایت خبر داد. مجتبی قهرمانی تأکید کرد: دستگاه قضایی استان هرمزگان از ابتدای وقوع این حادثه، رسیدگی ویژه و سریع به پرونده را در دستور کار خود قرار داد...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در سه ماهه نخست امسال 37 میلیون و 878 هزار و 994 تن انواع کالا و محصول به ارزش بیش از 350 هزار میلیارد تومان در بازار فیزیکی بورس کالای ایران دادوستد شد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از رشد 45 درصدی در حجم و 68 درصدی در ارزش معاملات حکایت دارد.

خبرگزاری تسنیم

گزارش جدید مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، روند افزایش مهاجرت‌های بین استانی را چالشی جدید پیش‌روی دولت‌ها دانسته است.

وب‌گاه گسترش

با مرگ آخرین یوز نر در استان یزد، پرونده یوزپلنگ در ایران مرکزی بسته شد تا این گونه در معرض انقراض با سرعت بیشتری به سمت نابودی و حذف کامل از چرخه زیستی حرکت کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - قیمت هر دلار آمریکا امروز (یکشنبه، چهارم تیر 1402) در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با کاهش 2 تومانی نسبت به روز گذشته با رقم 41 هزار و 288 تومان مبادله شد.

خبرگزاری مهر

اصفهان - دادستان عمومی و انقلاب خمینی شهر از قتل چهار عضو یک خانواده غیربومی ساکن این شهرستان توسط فرزند این خانواده خبرداد.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - اردوی تیم ملی فوتبال پنج نفره نابینایان برای شرکت در مسابقات جهانی بیرمنگام انگلستان و بازی های پاراآسیایی هانگژو چین در شیراز آغاز شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

طرح ترویج مکتب شهید سلیمانی و تعقیب و مجازات مرتکبان جنایت علیه ایران با امضای 70 نفر از نمایندگان در مجلس تدوین و مطرح شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده انتظامی کنگاور از دستگیری عامل تیراندازی منجر به جرح در یکی از روستاهای این شهرستان در کمتر از یک ساعت خبر داد.

خبرگزاری مهر

رئیس کل دادگستری هرمزگان از صدور حکم اعدام برای قاتل شهید مریدی خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سامانه آنلاین و هوشمند حمل و نقل پی بار در نمایشگاه الکامپ به نمایش درآمد.

وب‌گاه گسترش

در شرایطی که برگزاری کنسرت در محوطه‌های تاریخی به لحاظ امکان آسیب با اما و اگرهایی همراه است، در هفته‌های اخیر کاخ سعدآباد سه کنسرت را میزبانی می‌کند که هر کدام جمعیت بالایی را هم پذیرا می‌شوند. ضمن اینکه در شرایطی که فضایی به عنوان پارکینگ برای مخاطبان این کنسرت‌ها در نظر گرفته نشده است، بر اساس مشاهدات برای مثال در کنسرت علیرضا قربانی محل‌های پارک اتومبیل در خارج از محوطه سعدآباد،...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه خالص بدهی بخش دولتی به بانک مرکزی کاهش داشته است، گفت: یک بانک خصوصی به تنهایی عامل افزایش 6 واحد درصد از پایه پولی یعنی 22 از کل پایه پولی بوده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر روابط عمومی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ درباره جسد پیدا شده در محله خزانه گفت: این جسد مربوط به یک زن است که به دلیل سوختگی شدید بدون نظر پزشکی قانونی قابل شناسایی نیست.