یک‌شنبه 22 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر اداره پایش بازار ارز بانک مرکزی گفت: توسعه سامانه نیما با استفاده از ظرفیت‌های مرکز مبادله ارز و طلا در دستور کار بانک مرکزی قرار دارد.

وب‌گاه گسترش

شهرداری منطقه یک تهران از تخریب سازه غیر مجاز در محله آبک خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در دومین همایش سراسری طب پیشگیری و بهداشت در رزم که با حضور مسئولان اداره بهداشت یگان‌های نیروی زمینی استان تهران و به‌صورت وبیناری با شرکت تمامی یگان‌های این نیرو در سراسر کشور برگزار شد، ضمن تجلیل از زحمات تمامی کارکنان اداره بهداشت و درمان نزاجا، اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده در نیروی...

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران بزرگ گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، پیش‌بینی می‌شود که امسال خاموشی در تهران اتفاق نیافتد اما قبوض میلیونی در انتظار مشترکان پر مصرف برقی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بازار امروز سکه بهم ریخت.‌قیمت سکه و طلا امروز نوسانات زیادی دارد. بازار دلار نیز امروز روندی نوسانی داشت و همین موضوع بر بازار طلا هم تاثیر گذاشت. در لحظه تنظیم این خبر طلا و قیمت سکه نزولی است.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - استاندار خوزستان گفت: آموزش و پرورش از طریق تعامل با صنایع مختلف، به‌منظور تربیت نیروی انسانی ماهر نیاز بازار کار استان را شناسایی و برای آن برنامه‌ریزی کند.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تیم فوتبال نوجوانان ایران موفق شد با برتری مقابل یمن به جام‌جهانی 2023 اندونزی صعود کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز شاخص کل بورس تهران به فاصله 10 هزار واحدی صعود به کانال 2 میلیون و 200 هزار واحدی رسید.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - رییس سازمان بازرسی کرمان ضمن تشریح ابعاد پرونده های تخلفات اداری و فساد مدیران و کارمندان در این استان گفت: طی سال گذشته حدود هفت هزار اطلاعیه از سوی مردم واصل شد که برخی از آنها مبنای کشف فساد از جمله رشوه و غیره بوده است.

خبرگزاری تسنیم

با وقوع مرگ یک پسر جوان در محدوده بازار تهران، تحقیقات تیم جنایی آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با تاکید بر اینکه نباید نگاه کوتاه‌مدت به مصوبه «تعیین الزامات ساماندهی حوزه صوت و تصویر فراگیر» داشت، با درخواست کمک از افراد مرتبط با این حوزه در تصمیم‌گیری‌های جدید گفت: بخشی از مراحل تصویب این مصوبه بنا به اصرار فعالان این حوزه برای ساماندهی امور بود. بهتر است افراد منتقد انتقادات سازنده و منطقی داشته باشند.

خبرگزاری میزان

مدیرکل امور امنیتی و انتظامی استانداری تهران عنوان کرد: نظارت بر توزیع نذورات ضروری است و گزارشی از ساماندهی و قرار گرفتن محل موکب‌ها به استانداری ارسال شود تا دستگاه‌های خدمات‌رسان در جریان قرار گیرند.

وب‌گاه ورزش سه

پیکر کوهنوردی که پاییز سال گذشته در منطقه آتشکوه در لواسان مفقود شده بود، امروز و بعد از 6 ماه پیدا شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز (یکشنبه، چهارم تیر 1402) در بازار تهران 28 میلیون و 650 هزار تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته 50 هزار تومان کاهش داشت.