یک‌شنبه 22 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سازمان هواشناسی درباره وقوع رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید و احتمال آبگرفتگی معابر در 6 استان هشدار داد.

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بااشاره به اینکه مراکز آمورشی میناب و بندرلنگه تک رشته‌ای بوده که با توجه به سند بالادستی آمایش سرزمینی مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی و نیاز منطقه، مجوز دانشکده بهداشت میناب و مجوز دانشکده پرستاری بندرلنگه با سه رشته تحصیلی پرستاری، مامایی و فوریت‌های پزشکی گرفته شد.

وب‌گاه ورزش سه

هوادار تهران در این هفته با نفرات بیشتر تمرینات خود را زیر نظر محمود فکری دنبال می‌کند‌.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آیین نامه انتظام بخشی شرکت‌های دولتی که در 29 خرداد ماه امسال از سوی معاون اول رئیس جمهور برای اجرا ابلاغ شده که گامی بی‌سابقه در راستای بهبود عملکرد، بهره‌وری و افزایش شفافیت شرکت‌های دولتی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سامانه lcms - سیستم مدیریت مشتریان حقوقی شرکت تاتا در نمایشگاه الکامپ رونمایی شد.

خبرگزاری مهر

رشت - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان از ورود 18 میلیون مسافر در سه ماهه نخست امسال به استان خبر داد و گفت: در مقایسه با مدت مشابه گذشته 65 درصد رشد داشته ایم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نشست مشترک قوای مقننه و قضاییه با حضور روسای دو قوه آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزارت اقتصاد اعلام کرد: گزارش بدهی‌ها و مطالبات دولت و شرکت‌های دولتی برای دوره منتهی به 29 اسفند ماه سال 1401 از سوی خزانه داری کل کشور برای رئیس جمهور ارائه شد.

خبرگزاری تسنیم

معاون اول رئیس جمهوربا اشاره به تامین 150 هزار جهیزیه باکیفیت، ارزان قیمت و اقساطی برای زوج های جوان در فصل تابستان، گفت: افزایش نامتعارف قیمت ها نمیتواند به رونق تولید کمک کند.

خبرگزاری مهر

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: سلامت روحی و جسمی و اجرای ورزش صبحگاهی به‌طور منظم و روزانه ارتباط مستقیمی با ارتقای توان رزمی کارکنان دارد.

وب‌گاه ورزش سه

سخنگوی فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگاران درباره مسائل مختلفی صحبت کرد.

وب‌گاه گسترش

کیانوش گودرزی - رئیس اتحادیه مشاوران املاک تهران

وب‌گاه خبر آنلاین

ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه در عملیاتی موفق به شناسایی و دستگیری 2 عامل درگیری و تیراندازی منجر به جرح در یکی از محلات حاشیه ای کرمانشاه شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در ماه‌های گذشته، قتل با تبر یک دختر در دیواندره، قتل مبهم در روستای میرکی دهگلان، خفه‌کردن دختر جوانی در بخش مرکزی کرمانشاه، قتل زن جوان در روستای قزل آخ خویو و سه قتل ناموسی در کوهدشت لرستان و مواردی از این دست تصویر دردناکی از افزایش قتل‌های ناموسی را نمایان می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

«آرک» پلتفرم بانکداری باز بانک تجارت است و سرویس های بانک تجارت را به همراه ارزش افزوده ای که این پلتفرم ایجاد می کند به مشتریان ارائه میدهد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل بنیاد بین‌المللی غدیر اعلام کرد: شعار عید غدیر امسال «برای مردم هر خانه یک جشن، یک پرچم و یک اطعام و هر محله یک تکیه» است.