یک‌شنبه 22 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه گسترش

وزیر ارتباطات با بیان اینکه سرعت اینترنت همراه از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون 2 برابر شده است، اعلام کرد: تیرماه امسال اجلاس وزرای عضو سازمان اکو در تهران برگزار می‌شود و از برخی وزرای ارتباطات کشورهای دیگر خواسته‌ام در این مراسم حضور پیدا کنند.

وب‌گاه ورزش سه

رئیس فدراسیون جهانی اسنوکر با ابراز رضایت از میزبانی آسیایی ایران ابراز امیدواری کرد که کشورمان به زودی میزبان رویداد جهانی اسنوکر شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت آموزش و پرورش می‌گوید: برای 1024 مدرسه طی 12 ماه گذشته در شورای نظارت استان پرونده تشکیل و رأی صادر شده است از جمله تعطیلی مدارس مطرح و برند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس جمهور در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام آشتیانی عضو برجسته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم را تسلیت گفت.

وب‌گاه عصر ایران

آصفری، نائب رییس کمیسیون داخلی مجلس گفت: شهریه 46 میلیونی را قبول ندارم بعضی از مدارس غیرانتفاعی بعضا تا 70 و حتی 100 میلیون هم به بهانه‌های مختلف شهریه دریافت می‌کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

از صبح تا اواخر وقت یکشنبه (4 تیر) در ارتفاعات در تهران، مازندران، البرز، نیمه‌جنوبی سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان و جنوب کرمان بارندگی و وزش باد شدید پیش بینی شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: طی سه ماهه نخست امسال 13 هزار معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر از سطح شهر تهران جمع‌آوری شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات گزینش پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش اعلام شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان وقوع رگبار پراکنده، وزش باد شدید همراه با خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری مهر

سازمان هواشناسی نسبت به رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید و احتمال آبگرفتگی معابر در 6 استان هشدار داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت با اعلام شناسایی 34 بیمار جدید کووید 19 در 48 ساعت اخیر، از مرگ یک بیمار خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بهمن بابازاده (خبرنگار موسیقی) ویدئویی از فاجعه در کنسرت سامی بیگی منتشر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خواهر و برادری 40 و 60 ساله، پس از فوت پدر و مادرشان همراه با برادر بزرگتر به نام عباس که اخیرا فوت نموده، زندگی می کردند. طبق اظهارات همسایه و گزارش مستند اورژانس شهرستان برادر بزرگتر این خانواده در تاریخ 20 فروردین ماه در جریان یک بیماری دچار عدم هوشیاری شده که طی تماس برادر کوچکتر با خیر آشنا با خانواده بلافاصله فرد مذکور در منزل حضور یافته و با اورژانس فوریت های پزشکی تماس حاصل...

وب‌گاه فرارو

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: هر چقدر نیاز به پهنای باند بین الملل باشد، ما فراهم می‌کنیم. روز جمعه 2.5 ترابیت بر ثانیه ظرفیت کشور قطع شد، اما بلافاصله جایگزین شد، چون ما سه برابر ظرفیت کشور اینترنت فراهم کرده‌ایم؛ بنابراین هر چقدر نیاز کشور باشد از پهنای باند داخلی گرفته تا خارجی ما قطعا فراهم می‌کنیم و وظیفه ما هست.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمان از کشف 278 هزار لیتر سوخت قاچاق در اجرای طرح چهار روزه ارتقای امنیت اجتماعی در این استان خبر داد.