یک‌شنبه 22 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خبرگزاری تسنیم

در جلسه‌ای به ریاست مخبر مقرر شد برای تابستان 150 هزار جهیزیه باکیفیت شامل یخچال، تلویزیون، ماشین لباسشویی، جاروبرقی و اجاق گاز با تخفیف 20 درصد از سوی واحدهای تولیدی صنایع لوازم خانگی و بصورت اقساطی در اختیار زوجهای جوان اقشار کم‌درآمد قرار گیرد.

خبرگزاری تسنیم

علیرضا دبیر از بدو ریاستش بر فدراسیون کشتی، از دو قهرمان نامدار کشتی روسیه خواست که با تیم ملی ایران همکاری کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری کرمانشاه گفت: یک واحد مسکونی در کرمانشاه بر اثر نشت گاز دچار انفجار شد.

خبرگزاری میزان

رئیس ستاد هفته افشای حقوق بشر آمریکایی استان تهران گفت: به مناسبت هفته افشای حقوق بشر آمریکایی در سراسر استان تهران برنامه‌های ویژه‌ای اجرا خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی گفت: 22 پروژه تنش آبی برای آبرسانی اضطراری را در دست اجرا داریم و 46 هزار متر مکعب مخزن ذخیره آب در استان در حال ساخت است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قیمت دلار امروز، یکشنبه 4 تیر 1402 در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با کاهشی نامحسوسی نسبت به روز قبل در سطح 41 هزار و 288 تومان قرار گرفته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی کشور از وقوع طوفان شدید، تشدید فعالیت سامانه بارشی، تداوم ناپایداری‌های جوی، وزش باد شدید، رگبار و رعد و برق در چند استان کشور خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: روند رشد در بخش صنعت کشور بر اساس گزارش بانک مرکزی جهشی بوده است که رشد آن پارسال پنج برابر متوسط این حوزه در هشت سال گذشته بوده است.

خبرگزاری ایرنا

اراک - ایرنا - مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم اراک گفت: اسماعیل شریفات قرارداد خود را با تیم فوتبال این باشگاه تمدید کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

احتمال بازگشایی محور مسدود شده کرج_چالوس تا چند روز آینده در صورت تایید شدن ایمنی وجود دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست فدراسیون بولینگ و بیلیارد گفت: ایران همیشه یکی از قدرت‌های بزرگ اسنوکر در سطح آسیا به شمار می‌رود و برای تجلیل از این قهرمانان بنا داریم پاداش‌هایی را در حد توانمان به آنان اهدا کنیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر روابط عمومی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ درباره جسد پیدا شده در محله خزانه گفت: این جسد مربوط به یک زن است که به دلیل سوختگی شدید بدون نظر پزشکی قانونی قابل شناسایی نیست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در سفر استاندار تهران و دیگر مسئولان به بومهن دو خانه فرهنگ، اصلاح هندسی بلوار بومهن، رونمایی از تجهیزات امدادی و آتشنشانی، راه اندازی مرکز پایش تصویری و دیگر پروژه‌های عمرانی و تکمیلی توسط استاندار تهران افتتاح شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فردا دوشنبه بارش‌های رگباری با سطح هشدار نارنجی بخش‌هایی از سه استان جنوبی کشور را فرا می‌گیرد و پیامدهای مخاطره آمیزی به همراه دارد.