یک‌شنبه 22 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به امدادرسانی به 1586 نفر در یک هفته گذشته، گفت: در این مدت زمان،663 نفر توسط امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال‌احمر نجات پیدا کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «هیچکس جیمی نمی‌شه» نوشته «برتن بوم گارنر» با نام مستعار «اندرو راس» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی «هاویر نظری کاکاوندی» در عمارت ارغوان نوفل لوشاتو به روی صحنه می‌رود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مطالعه جدید پروژه «جستحوی هوش فرازمینی»(SETI) ادعا می‌کند که بیگانگان می‌توانند از ابرنواختر برای ارسال پیام به ما استفاده کنند و یک ابرنواختر تازه کشف شده نیز به عنوان محلی برای آزمایش این ایده استفاده می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

طی یکی تا دو روز آینده در صورتی که مشکلی ایجاد نشود، با استفاده از امکانات و تجهیزات مسیرها مرمت و بازسازی می شود که براین اساس احتمال بازگشایی آن وجود دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو کمیته فنی باشگاه استقلال گفت: اتفاقات رخ داده به لحاظ ادبیاتی خوب نیست و حجت کریمی در جایگاه مدیریت استقلال نباید از ادبیات سخیف استفاده کند چراکه ساپینتو برای استقلال زحمت کشید.

خبرگزاری مهر

رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی گفت: قاتل فراری و تحت تعقیب پس از 7 ماه متواری بودن دستگیر شد و به قتل اعتراف کرد.

خبرگزاری ایرنا

ارومیه - ایرنا - مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی گفت: 150 کانون فرهنگی هنری مساجد از بین 515 کانون منتخب استان مجری برگزاری طرح اوقات فراغت «مسجد کانون نشاط» در مناطق محروم و کم برخوردار هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، آسفالت معیوب و ناهموار اتوبان آزادگان تهران سال‌هاست که صاحبان خودرو‌های عبوری از این مسیر را آزار می‌دهد، حالا معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران با جدیدترین روش‌های زیرساختی در حال مرمت و بازسازی آسفالت اتوبان آزادگان است.

وب‌گاه ورزش سه

بازیکن با تجربه آلومینیوم اراک قراردادش با این باشگاه را تمدید کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مستند «من میترا نیستم» روایتی است از زندگی دختری نوجوان و انقلابی به نام «زینب کمایی» که در ابتدای دهه 60 و در کوران تحرکات شوم سازمان منافقین، به دلیل فعالیت‌های مذهبی - سیاسی‌اش مورد خشم و کینه اعضای این گروه قرار می‌گیرد. این اثر به کارگردانی محسن امانی و تهیه‌کنندگی مقداد اموری در مدت زمان 38 دقیقه مخاطب را با این شخصیت کمتر شناخته شده از تاریخ...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس جمهور با تاکید بر اینکه رویکرد دولت مردمی معطوف به بازگرداندن تعادل به سیاست خارجی است، روابط با کشورهای همسایه، دوست و همسو را مورد تاکید قرار داد و گفت: سیاست خارجی باید در خدمت افزایش قدرت ملی کشور باشد و در این راستا به‌کارگیری دیپلماسی پرتحرک و هوشمند ضروری است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران از آغاز فعالیت خانه خلاق و نوآوری دانشجویان این دانشگاه در روز چهارشنبه هفتم تیر ماه خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سازمان هواشناسی نسبت به رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید و احتمال آبگرفتگی معابر در 6 استان هشدار داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها گفت: تلاش حداکثری ما این است تا انتخابات فدراسیون‌هایی که در بازی‌های آسیایی حضور دارند را پیش از آغاز این رویداد مهم برگزار کنیم.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در صدد است تا مسعود شجاعی را برای فصل جدید به این تیم بیاورد.