یک‌شنبه 22 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پس از گذشت کمتر از دو سال از تشکیل دولت، شرایط امروز با گذشته قابل مقایسه نیست؛ دولت تلاش شبانه‌روزی خود را برای خدمت به مردم بی‌وقفه ادامه داده است و دل به موج مشکلات زده تا آن‌ها را در هم شکند و امید مردم را برای تحقق یک ایران قوی زنده و احیا کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزای دانشجو، برای نخستین بار تندیس مبارک که مهم‌ترین عروسک خیمه شب بازی است، در اقدامی ارزشمند به همت سازمان زیباسازی شهرداری تهران مقابل خانه موزه خیمه شب بازی ایران جانمایی شد. خانه موزه خیمه‌شب‌بازی ایران که توسط ستاره اسکندری و سیاوش ستاری بنیاد شده با مدیریت فهیمه امن زاده بازگشایی شده است. حالا چند روزی است که مبارک یکی از شخصیت‌های نمایش‌های عامیانه...

خبرگزاری تسنیم

بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک، با شعار «آینده بهتر برای اقتصاد دیجیتال» آغاز به کار کرد؛ قطعی برق در افتتاحیه الکامپ 1402 سخنرانی رئیس صندوق نوآوری را نیمه تمام گذاشته و باعث شد نوبت به وزیر ارتباطات هم نرسد!

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل سابق ذوب آهن گفت: هر گاه احساس کنم تعهداتم را نسبت به خانواده‌ام انجام داده‌ام، روز بازگشت است. فعلا اولویت اول و آخرم آنها هستند و عجله‌ای برای بازگشت ندارم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شاخص بورس تهران 27 هزار و 15 واحد نسبت به روز کاری گذشته رشد کرد.

وب‌گاه ورزش سه

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان می‌گوید همه چیز برای حضور قدرتمندانه آبی‌پوشان در لیگ برتر مهیا است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بنیاد سینمایی فارابی به نمایندگی از سینمای ایران در اجلاس «فروم 2023 روسیه» حضور پیدا کرد و در این اجلاس ضمن بیان سخنانی درباره تحریم 45 ساله کشورمان، تفاهم‌نامه‌ای در حوزه توسعه سینما منعقد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک نماینده مجلس گفت: علی رغم وعده وزیر آموزش و پرورش تغییری در رتبه بندی معلمان داده نشده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پژوهش تازه محققان دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه تهران، یک مدل تصمیم‌گیری برای زنجیره تأمین واکسن ارائه داد که در آن تجربه واقعی دوران کرونا در نظر گرفته شده است.

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان بوشهر گفت: افزایش 21 درصدی بارش‌ها در سال آبی جاری منجر به افزایش 42 و نیم درصدی حجم کل آب سدهای استان نسبت به سال پیش از آن شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزارت اقتصاد اعلام کرد: 442 هزار و 918 درخواست مجوز از ابتدای سال جاری یعنی 6 فروردین ماه تا اول تیر ماه امسال در درگاه ملی مجوزها ثبت و به‌صورت برخط، بدون حضور و بدون کاغذ صادر شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس فدراسیون جهانی اسنوکر در خصوص قدرت‌نمایی ایران در این رشته گفت: حسین وفایی در خاورمیانه یک استثنا است و امیدوارم در جمع برترین‌های جهان قرار بگیرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مبارک به خانه رفت.

خبرگزاری مهر

سال‌های زیادی از زمانی که به اسماعیل‌نژاد می‌گفتند «قدت کوتاه است، به درد دویدن نمی‌خوری» می‌گذرد اما او امروز رکورددار دوی سرعت در ایران است و رویای کسب مدال المپیک را در سر می‌پروراند.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه عرشه آنلاین

مصباحی‌مقدم: جمعیت قانع چینی که به یکی دو وعده غذا در شبانه روز اکتفا می کنند را ما نداریم