یک‌شنبه 22 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ری با تاکید بر اینکه سوزاندن بقایای کشاورزی پس از برداشت ممنوع است، از تشکیل 25 پرونده قضایی برای کشاورزانی که نسبت به سوزاندن بقایای کشاورزی اقدام کرده اند خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امکان بهره‌مندی بیماران خاص تحت پوشش تأمین اجتماعی از خدمات صندوق حمایت از بیماران خاص و صعب‌العلاج فراهم شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «به تشریفات اعتقادی ندارم. معتقدم برای انتخاب شریک زندگی‌ام باید به وضعیت اقتصادی و خانوادگی خودم نگاه کنم، مگر من از چه امکاناتی در خانه پدری‌ام برخوردارم که حالا همه خواسته‌هایم را از او بخواهم، من به تساوی حقوق زن و مرد اعتقاد دارم و باید خودم هم سازنده بخش‌هایی از زندگی باشم.»

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: دوستان در رختکن تیم ملی آمدند و وعده پاداش دادند و فکر می کنم معاون اول رئیس جمهور بود و هیچ ارتباطی به فدراسیون ندارد

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، کاظم غریب‌آبادی رئیس ستاد مرکزی هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در نشست خبری که صبح امروز در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، گفت: همانگونه مقام معظم رهبری فرمودند از 7 تا 12 تیر شاهد جنایات مختلف رژیم آمریکا علیه ملت مظلوم ایران هستیم. وی ادامه داد: نباید غافل از این باشیم که جنایات آمریکا قبل‌تر از ششم تیرماه و زمانی که عناصر وابسته...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار "عزیزاله ملکی" حفاظت از منابع طبیعی را یک وظیفه همگانی عنوان کرد، اظهار داشت: پلیس در برخورد با سودجویان و متخلفانی که نسبت به تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی اقدام می‌کنند از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد. وی در ادامه به دریافت خبر تصرف اراضی ملی توسط فردی سودجو در یکی از روستا‌های بخش رحیم‌آباد شهرستان رودسر اشاره کرد و گفت: تحقیقات پلیس در...

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: وزیر کشور با اشاره به بسیج تمامی امکانات و ظرفیت‌ها به منظور تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات، بر آمادگی ستاد انتخابات و کمیته‌های تخصصی برای اتخاذ تمهیدات مناسب در صورت تبدیل طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی به قانون تاکید کرد.

خبرگزاری ایرنا

اراک - ایرنا - نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی به عنوان رئیس دوره‌ای مجمع نمایندگان این استان به مدت 6 ماه انتخاب شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مجوز پروازهای دو ایرلاین آتا و سپهران برای مسیر تهران مشهد باطل شد. دلیل ابطال مجوز این پروازها گران‌فروشی ایرلاین‌های مذکور اعلام شد.

خبرگزاری مهر

نمایشگاه تصاویری از موزه هنر ایران که در حال حاضر در دو ایستگاه مترو تهران برپا شده، قرار است در ایستگاه‌های دیگر مترو نیز به نمایش درآید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امیر سرخوش ملی پوش اسنوکر ایران با غلبه بر حریف هنگ کنگی خود قهرمان مسابقات 6 توپ آسیا شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر علمی سومین همایش پیشگیری و کنترل بیماری‌های غیرواگیر دوران پساکرونا گفت: شیوع بیماری‌های غیرواگیر به خصوص دیابت و فشار خون بالا به دلیل محدودیت‌های دوران همه‌گیری کرونا تشدید شد و 2 برابر در دوران پساکرونا افزایش یافته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بعد از به پایان رسیدن قرارداد افشین پیروانی با پرسپولیس، مسئولان این باشگاه تصمیم دارند به این همکاری پایان دهند و سرپرست جدیدی را برای تیم خود انتخاب کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، کاظم غریب‌آبادی امروز یکشنبه در نشست خبری با خبرنگاران با موضوع هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی و بزرگداشت شهدای هفتم تیر، اظهارداشت: وضع تحریم‌های یکجانبه ظالمانه غیرقانونی علیه مردم ایران یکی از جنایات آمریکاست؛ آمریکا گسترده‌ترین تحریم‌های ظالمانه را علیه مردم ایران وضع کرد. وی افزود: به گفته حقوقدانان برجسته باید به تحریم‌ها به...

خبرگزاری میزان

رئیس جمهور در پیامی درگذشت عالم وارسته، انقلابی و عضو برجسته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای محمدرضا آشتیانی را به بیت مکرمه، علمای اعلام، جامعه مدرسین و طلاب حوزه علمیه و مردم شریف قم، تسلیت گفت.

وب‌گاه ورزش سه

شاگردان سید مجتبی حسینی از امروز تمرینات پیش‌فصل را آغاز می‌کنند.