یک‌شنبه 22 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس سازمان پزشکی قانونی با اشاره به رونمایی از دستگاه نمونه بردار خودکار، نسخه‌های جدید کیت ژنتیک و کارت نمونه‌گیری زیستی گفت: ایران آماده صادرات کیت ژنتیک به آمریکاست.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نایب قهرمان اسنوکر آسیا گفت: خلاف تبلیغات منفی که برخی کشورها بر علیه ایران انجام می‌دهند را اینجا دیدم. ایران کشوری خوب با مردمانی بسیار مهربان است.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - عضو هیات مدیره شرکت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی گفت: میزان وابستگی به منابع آب زیر زمینی در این استان 88.7 درصد و وابستگی به آب‌های سطحی 11.3 درصد است.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - فرماندهی انتظامی رابُر استان کرمان می‌گوید کامیون حامل 6 هزار قطعه مرغ زنده غیرمجاز در این شهرستان توقیف شد. 2 محموله دیگر نیز اردیبهشت و اواخر خردادماه امسال در شهرستان های شرقی کرمان قبل از خروج از استان کشف شناسایی شده بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس هواشناسی گفت: امروز شاهد وزش باد شدید و نسبتا شدید در نواحی جنوبی کشور هستیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در آستانه شهادت امام باقر (ع) مجالس عزاداری در اماکن متبرکه، هیئت‌ها و مساجد کشور برگزار می‌شود.

وب‌گاه 55 آنلاین

این برنامه در هر قسمت به سراغ موضوعات حساس و چالشی روز می‌رود و ابعاد مختلف آن را با حضور مسئولان مورد بحث و بررسی قرار می‌دهد.

وب‌گاه مشرق نیوز

تعدادی از بازیکنان تیم استقلال در آستانه جدایی از این تیم قرار دارند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وریا غفوری گفت: همه در جریان هستند که دوست داشتم در استقلال خداحافظی کنم و بهتر است این ماجرا را باز نکنم و نشد که خداحافظی کنم. ان‌شاءالله بتوانم در آینده به فوتبال خدمت کنم.

خبرگزاری تسنیم

قرارداد بازیکن باسابقه آلومینیوم اراک با این باشگاه تمدید شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

بهزیتی استن قزوین درباره گزارش «اینجا «فقر» هم اشک می‌ریزد / رضا و طاووس سه روز به برادر فوت شده‌شان «لقمه» می‌دادند»

وب‌گاه عرشه آنلاین

طالبان در افغانستان اعلام کرد که به مناسبت روزهای عرفه و عید قربان، چهار روز تعطیل عمومی است.

خبرگزاری مهر

سمنان - مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان سمنان، گفت: در سال گذشته دو هزار و 600 میلیارد ریال و در دو ماهه اول سال جاری نیز 175 میلیارد ریال معوقات بانک های استان وصول شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بنا به این تقویم چهارشنبه روز عرفه، پنج‌شنبه عید قربان است. در دوره دولت پیشین نیز عید‌های قربان و فطر سه روز تعطیل عمومی بودند.

خبرگزاری مهر

رئیس فدراسیون جهانی اسنوکر با ابراز رضایت از میزبانی آسیایی ایران ابراز امیدواری کرد که کشورمان به زودی میزبان رویداد جهانی اسنوکر شود.