یک‌شنبه 22 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه ورزش سه

امیر سرخوش ملی پوش اسنوکر ایران با غلبه بر حریف هنگ کنگی خود قهرمان مسابقات 6 توپ آسیا شد.

وب‌گاه ورزش سه

حسین خبیری می‌گوید، درویش با هماهنگی یحیی گل‌محمدی نقل و انتقالات را به دور از هیاهو پیش می‌برد.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس جمهور در پیامی درگذشت عالم وارسته، انقلابی و عضو برجسته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی را تسلیت گفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رقابت‌های ووشوی رده‌های سنی دختران ایران با قهرمانی استان مازندران همراه شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فهرست نمایش‌های حاضر در بخش مخاطب کودک، نوجوان و خانواده نوزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران - مبارک اعلام شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 2، محمد کریمی با اعلام این خبر گفت: طرح ساماندهی اصناف و رفع سد معبر با استناد به تبصره 2 ماده 55 قانون شهرداری‌ها، با هدف صیانت از حقوق شهروندان و جلوگیری از بی‌انضباطی و هرج‌ومرج در معابر شهری اجرا می‌شود. وی افزود: در همین راستا با توجه به ابلاغ اخطاریه‌های عدم سد معبر توسط اصناف و تعمیرگاه‌های خودرو در خیابان...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: در نقل و انتقالات درویش و یحیی گل محمدی با هم هماهنگ هستند تا نقل و انتقالات به خوبی پیش رود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

همسر شهره گفت: با واقعیتی در زندگی‌ام روبه‌رو شده‌ام که غم از دست دادن همسرم را چندبرابر کرده است.

وب‌گاه منیبان

کرمانشاه با زمین لرزه ای له قدرت 3.6 لرزید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ادعای «موافقت ایران» با ارسال 1200 کیلوگرم اورانیوم غنی شده به ترکیه در ازای «وعده‌ی بی‌ضمانت تحویل 120 کیلوگرم سوخت هسته‌ای» در جریان مذاکرات بیانیه تعهد پذیرفته شده توسط ایران نبوده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مراسم رونمایی از سامانه مسابقات فدراسیون کشتی صبح امروز (یکشنبه) با حضور رئیس فدراسیون کشتی برگزار شد.

وب‌گاه فرارو

مدیرکل بحران و تجهیز ماشین‌آلات سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با بیان اینکه در حال حاضر مراحل آخر عملیات بهسازی انجام می‌شود، گفت: اکنون کار‌های مربوط به ایمنی مانده که در حال نهایی شدن است و اقداماتی از جمله نصب تابلو و علائم و خط‌کشی قسمت‌ها انجام می‌شود تا نهایتا ظرف همین هفته و در صورت تایید ایمنی محور بتوانیم بازگشایی را اعلام کنیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت دلار همچنان در مسیر صعودی است. قیمت دلار امروز 4 تیر 1402هم در ادامه روند افزایشی روز گذشته، حرکت کرد و خود را به نیمه کانال 50 هزار تومانی رساند

خبرگزاری ایرنا

شهرری - ایرنا - مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران از جریمه 66 میلیارد ریالی قاچاقچی ارز خبر داد و گفت: این فرد توسط پلیس فرودگاه امام (ره) دستگیر شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در ماه‌های گذشته، قتل با تبر یک دختر در دیواندره، قتل مبهم در روستای میرکی دهگلان، خفه‌کردن دختر جوانی در بخش مرکزی کرمانشاه، قتل زن جوان در روستای قزل آخ خویو و سه قتل ناموسی در کوهدشت لرستان و مواردی از این دست تصویر دردناکی از افزایش قتل‌های ناموسی را نمایان می‌کند.