یک‌شنبه 22 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دکتر سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تسلیت درگذشت عالم وارسته، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی، تصریح کرد: این مدرس و محقق علوم دینی که سه دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی را در کارنامه درخشان خود دارد، همواره در سنگر تدریس و جهاد تبیین، اهتمام ویژه داشت و آثار ماندگاری در حوزه تفسیر قرآن و نهج‌البلاغه و نشر و ترویج معارف اهل بیت (ع) به یادگار...

وب‌گاه مشرق نیوز

محمد پارسا بازیکن اسبق تیم پیام تهران است که سال 1371 در جریان دیدار با تیم گسترش بر اثر برخورد ضربه به سرش دچار معلولیت شد.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: برخورد خودرو پراید با بدنه پل در کیلومتر 65 محور طبس - یزد یک کشته و سه مصدوم برجا گذاشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آخرین وضعیت تعیین تکلیف قیمت گندم، میزان خرید تضمینی گندم از کشاورزان و پرداخت پول گندم‌های خریداری‌شده به گندم‌کاران اعلام شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در اولین هفته از اکران مستندهای پانزدهمین جشنواره سینما حقیقت، 7 مستند اکران می‌شوند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هدف پژوهش اخیر محققان دانشگاه تهران، بررسی مسائل زنجیره تأمین واکسن با در نظرگرفتن ابعاد پایداری و پاسخ‌دهی به مسائل دوران کرونا با تکیه بر مطالعه موردی شهر کاشان است. تولید و توزیع واکسن در سال‌های اخیر به دلیل شیوع کرونا، موضوع بسیاری از پژوهش‌های دانشگاهی بوده است. در تحقیقی که به تازگی در دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه تهران و به راهنمایی مسعود...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) اعلام‌کرد: 39 طرح در بخش معدن و صنایع معدنی با مشارکت این سازمان و بخش خصوصی در حال اجرا است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی از روز شنبه 17 تیرماه 1401 می‌توانند نسبت به اخذ دروس انتخابی در دوره تابستان اقدام کنند. براساس تقویم زمانبندی انتخاب واحد دوره تابستان دانشگاه آزاد اسلامی، دانشجویان با مراجعه به سامانه آموزشیار به آدرس edu.iau.ac.ir براساس راهنمای انتخاب واحد اقدام به ثبت درخواست اولیه برای انتخاب...

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت که هیچ یک از اعضای هیئت رئیسه این فدراسیون، حواله‌ای برای واردات خودرو دریافت نکرده‌اند.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - قهرمان اسنوکر آسیا گفت: سطح این دوره اسنوکر بازی‌ها ی آسیایی بالا بود و توانستم برای سومین بار قهرمان این رقابت‌ها شوم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل دفتر امور مجریان آزادراه‌ها گفت: قطعه دوم آزاد راه تهران _ شمال به طول 22 کیلومتر تا اواسط تیر ماه به بهره برداری خواهد رسید.

خبرگزاری مهر

رئیس جمهور در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام آشتیانی عضو برجسته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم را تسلیت گفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت سکه امامی امروز تا 29 میلیون و 300 هزار تومان بالا رفت اما در نیمه ظهر در محدوده 28 میلیون و 900 هزار تومان قرار گرفت که نسبت به دیروز 100 هزار تومان پایین آمده بود.

خبرگزاری اکو نیوز