یک‌شنبه 22 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر عامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و پایانه‌های مسافری شهر تهران از آمادگی پایانه‌های پایتخت در خدمات رسانی به گردشگران و تور‌های گردشگری خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی تهران بزرگ در محل مرکز بازپروری مهر سروش (مرکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب ماده 16) با اشاره به اینکه خانواده شهدا چشم و چراغ این ملت هستند، اظهارداشت: حدود 4 هزار شهید برای حفظ ارزش‌های نظام و سلامت جامعه داشته‌ایم. امروز شاهدیم کسانی که در این مرکز هستند هم درصد بازگشت آن‌ها به بلای خانمان سوز اعتیاد کمتر...

وب‌گاه عصر ایران

ستایشی درباره اقدامات دستگاه قضایی برای بازگرداندن محمودرضا خاوری مدیرعامل اسبق بانک ملی و از متهمان اصلی پرونده فساد 3 هزار میلیاردی به کشور گفت: اتفاق جدیدی در این پرونده رخ نداده است. درخواست استرداد و اعلان قرمز در خصوص خاوری انجام شده است، اما دولت کانادا همکاری لازم را در خصوص استرداد خاوری نمی کند و او حسب موازین قانونی، تحت تعقیب قضایی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران در مورد کسب مقام پنجم در چلنجرکاپ آسیا گفت: برای این مسابقات اهداف فنی داشتیم که فکر می‌کنم به آن‌ها رسیدیم.

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: از امروز یکشنبه تا دوشنبه هفته جاری هشدار زرد هواشناسی برای استان بوشهر اعلام می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مصطفی جمالی مدیر عامل سازمان انتقال خون ایران گفت: غربالکری آنتی بادی در سازمان انتقال خون به زودی راه اندازی خواهد شد. پیوند سلول‌های بنیادی خون ساز برای بیماران مهم است. او بیان کرد: آزمایش NAT به زودی در فرآیند انتقال خون انجام می‌شود که این امر سبب ارتقای سلامت خون و فرآورده‌های خونی شده همچنین انتقال عوامل ویروسی کم خواهد شد. او ادامه...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس جمهور در پیامی درگذشت محمدرضا آشتیانی، عضو برجسته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم را تسلیت گفت.

وب‌گاه فرارو

چهار قلاده پلنگ در منطقه شکارممنوع "تپال" شاهرود مشاهده شد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور در پیامی درگذشت محمدرضا آشتیانی را تسلیت گفت.

خبرگزاری تسنیم

برنامه «بی‌واسطه» امروز با موضوع آمادگی شهر تهران در صورت وقوع زلزله با حضور علیرضا زاکانی، شهردار تهران روی آنتن شبکه یک می‌رود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر ارتباطات درباره رفع فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی توضیحاتی ارائه کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سال، سالِ انتخابات است و «شاذگویی» از ویژگی‌های نانوشته آن. اینکه اما به بهانه رقابت جناحی و سیاسی کنار گود ایستاده و مردان در میدان را به ناتوانی متهم کنند و به رئیس‌جمهوری تهمت زنند که درحال آوربرداری از بی‌قوارگی‌های دولت متبوع آنهاست، نه نسبتی با منافع ملی دارد و نه با انصاف در سیاست‌ورزی.

خبرگزاری مهر

تهران - رئیس ستاد هفتم تیر استان تهران گفت: دادستان کل کشور سخنران مراسم هفتم تیر در سرچشمه تهران است.

خبرگزاری تسنیم

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس اعلام کرد، رضا درویش مدیرعامل این باشگاه طبق لیست گل‌محمدی به دور از هیاهو کارها را پیش می‌برد.