یک‌شنبه 22 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - با طراحی آمریکا در آسیای مرکزی نه تنها کمبود منابع آبی در هیچکدام از جمهوری‌های آسیای مرکزی مرتفع نخواهد شد که بر تامین آب در استان‌های شرقی ایران نیز تاثیر منفی خواهد داشت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر برنامه و بودجه بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: 31 اقدامی که در سند تحولی دولت در حوزه ایثارگران مطرح بود تبدیل به برنامه عملیاتی شده است.

خبرگزاری مهر

امیر سرخوش ملی پوش اسنوکر ایران با غلبه بر حریف هنگ کنگی خود قهرمان مسابقات 6 توپ آسیا شد.

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی نساجی مازندران بازیکن جوان تیمش را دراختیار مدیریت این باشگاه قرار داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

زمان ورود بدنساز خارجی استقلال به تهران مشخص شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پیگیری‌ها از شرایط جسمانی فریماه فرجامی حاکی است این بازیگر پیشکسوت سینما، تلویزیون و تئاتر وضعیت جسمانی مساعدی ندارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر حمایت همه جانبه از رشته چوگان، گفت: چوگان تنها ورزش نیست و میراث فرهنگی همه ایرانی‌ها محسوب می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فیلم مستند «به رنگ خیال» به تهیه کنندگی و کارگردانی فرانک آرتا پرتره استاد ایرج اسکندری نقاش، مجسمه ساز و استاد دانشگاه تولید جدید شبکه مستند یکشنبه 4 تیر ساعت 21 از شبکه مستند پخش می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - معاون توسعه و مدیریت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: همه طرح‌های فرهنگی با پیشرفت فیزیکی 50 درصدی و بالاتر در مصوبات سفرهای استانی آیت‌الله رئیسی گنجانده شده و همه آنها با تامین اعتبار لازم تا پایان 1404 افتتاح و بهره‌برداری می‌شوند.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - رییس اورژانس 115 بابل گفت: تعدادی از پایگاه های اورژانس این شهرستان که در هفته های قبل با برخی مشکلات زیرساختی و دست و پنجه نرم می کردند بارفع دغدغه ها اکنون به مدار خدمات رسانی بازگشتند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تیم ملی والیبال زنان ایران با پیروزی مقابل استرالیا در رتبه پنجم مسابقات چلنجرکاپ آسیا قرار گرفت تا رکورد جدیدی را برای کشورمان به ثبت برساند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سازمان ورزش شهرداری تهران از توافق با سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران برای استفاده مشترک از سوله‌های مدیریت بحران خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شورش واگنر و اقدام برای کودتا در مسکو، از قبل برنامه‌ریزی شده بوده و نقشه ولادیمیر پوتین بوده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز (یکشنبه) بازار سهام، با 27 هزار و 15 واحد افزایش معادل یک و 25 صدم درصد به دو میلیون و 189 هزار و 632 واحد رسید.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران گفت: در اکثر شهرها نمایش واقعه غدیر اجرا می‌شود و کاروان‌هایی به این منظور به شهرها و محل برگزاری نمایش غدیر اعزام خواهند شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - امیر سرخوش ملی‌پوش اسنوکر ایران با غلبه بر حریف هنگ کنگی خود قهرمان مسابقات 6 توپ آسیا شد.