یک‌شنبه 22 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

گناوه - ایرنا - فرماندار دیلم استان بوشهر گفت: باتوجه به اینکه این شهرستان در مسیر هموطنان زائر به کربلا قرار دارد، تامین امکانات لازم از جمله اسکان و امنیت باید در دستور کار متولیان امر قرار گیرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

براساس اسناد معتبر، صلاحیت «حسین سلاح‌ورزی» برای شرکت در انتخابات هیأت رئیسه اتاق بازرگانی ایران رد شده بود، اما انجمن نظارت بر انتخابات، با نادیده گرفتن این موضوع انتخابات را با حضور این فرد برگزار می‌کند.

وب‌گاه گسترش

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان وقوع رگبار پراکنده، وزش باد شدید همراه با خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر آموزش و پرورش کمتر از یک ماه از کسب رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی بار سفر به بیت الله الحرام را بست و عازم مکه شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل شرکت گاز ایران با اعلام اینکه وزارت برق عراق همه مطالبات گازی ایران را پرداخت کرده است، گفت: آیین‌نامه جدید تعرفه‌های گاز تصویب شده که جزییات آن به‌زودی اعلام می‌شود، البته در آیین‌نامه جدید تشویق هم برای مشترکان در نظر گرفته شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون باشگاه پیکان گفت: سرمربی تیم فوتبال پیکان طی 2 روز آینده مشخص خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: آینده روشنی در انتظار مربیان ایرانی است و آنها می‌توانند در بالاترین سطح آسیا مربیگری کنند.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر کشور گفت: دشمن همواره به دنبال ایجاد ناامنی در کشور است، اما با جانفشانی، اقتدار و صبوری فرزندان انتظامی پروژه بی‌ثبات‌سازی شکست خورد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - "طرح داناب و گسترش سواد آبی" با همکاری شرکت آب منطقه‌ای، آموزش و پرورش و جهاد دانشگاهی کردستان و با هدف فرهنگسازی در بهینه کردن مصرف آب در استان کردستان آغاز شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس در رابطه با اظهارات تازه محمدجواد ظریف گفت: اخیرا آقای ظریف برای تطهیر خسارات محض برجام از خیانت ترکمانچای هم قبح زدایی کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مردی که 6 سال قبل همسر سابقش را در یک آلونک مخروبه به قتل رسانده و متواری شده بود، عصر روز گذشته به اتهام آدم ربایی در شاهرود به دام افتاد و راز جنایت را نیز فاش کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مازیار لرستانی بازیگر «پسر انسان» در مراسم رونمایی از این اثر سینمایی گفت: من فکر می‌کنم دیگر ساخت فیلم‌هایی با داستان عاشقانه کفایت نمی‌کند، ما امروز نیاز داریم انسان را از منظر دیگری در سینما ببینیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها درباره وضعیت مجمع انتخاباتی چند فدراسیون توضیحاتی را مطرح کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت کار و امور اجتماعی طالبان اعلام کرده که به مناسبت روزهای عرفه و عید قربان، چهار روز تعطیل عمومی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یکی از گزینه‌های مد نظر پرسپولیس قصد دارد لژیونر شود و به همین خاطر از این باشگاه زمان خواسته است.