یک‌شنبه 22 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال تهران جلسه‌ای را با بازیکنان این تیم ترتیب داد.

خبرگزاری مهر

قم - مرجع تقلید شیعیان گفت: حجت الاسلام و المسلمین «محمدرضا آشتیانی‌» در تمام صحنه‌ها با اخلاص کامل وارد می‌شد و برای ادای تکلیف از هیچ کوششی دریغ نمی‌کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

امیرعبداللهیان به وزیر خارجه دانمارک گفت: جمهوری اسلامی ایران، مخالف جنگ است و راهکار سیاسی را برای حل این بحران پیشنهاد داده است و اعتقاد دارد هرگونه تسلیح یک طرف در جنگ، به تشدید تنش و کاهش ثبات در منطقه منجر خواهد شد.

وب‌گاه عصر ایران

مشاهده گله چهار قلاده‌ای از پلنگ‌ها، آن‌هم در یک منطقه شکارممنوع یکی از اتفاقات نادری است که در تپال شاهرود افتاد. سمنان به‌عنوان یکی از مهم‌ترین زیستگاه‌های پلنگ ایرانی به شمار می‌رود.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران با بیان اینکه غدیر یک جنبش حرکت خودجوش بوده و در سپاه در این راستا اقداماتی انجام شده، گفت: پیوستن اصناف و اقشار مختلف به پویش غدیر در دستور کار ما قرار دارد و همچنین در اکثر شهرها نمایش واقعه غدیر اجرا می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان وقوع رگبار پراکنده، وزش باد شدید همراه با خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران بر ضرورت تدوین نقشه راه و سند جامع مقاوم‌سازی تأسیسات صنعت گاز تأکید کرد و گفت: اگر قرار باشد برنامه‌ای بلندمدت در حوزه مقاوم‌سازی تدوین کنیم، باید همه عوامل را کنار هم در نظر بگیریم، زیرا این موضوع اقدامی بلندمدت است.

خبرگزاری ایرنا

اردبیل - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل از انتقال سازه‌های فلزی به محل پل تخریب شده انجیرلو در مسیر گرمی - بیله سوار خبر داد و گفت: با نصب و مونتاژ سازه های فلزی، تردد از این کنارگذر این هفته برقرار خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس جهاد دانشگاهی در هفتادویکمین جلسه شورای نظارت و گسترش تشکیلات فرهنگی گفت: تمامی طرح های این نهاد باید پیوست فرهنگی داشته باشد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پاکو خمس سرمربی تیم فوتبال تراکتور برای فصل آینده باید به فکر یک کاپیتان جدید برای تیم خود باشد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «سرزمین بلک لایت» به نویسندگی و کارگردانی حمید عالی مقدم با اجرای 11 سبک از حرکات نمایشی در فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می‌رود.

وب‌گاه فرارو

پلیس تهران در تازه‌ترین گزارش خود نرخ تصادفات را در سنین مختلف اعلام کرد که در آن 20 تا 30 ساله‌ها و 60 سال به بالا بیبشترین میزان تصادف را ثبت کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جواد نکونام پس از تحویل لیست بازیکنان ورودی و خروجی نقل و انتقالات استقلال به مدیریت این باشگاه، مذاکرات مثتبی با چند بازیکن مطرح داشته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: رئیس جمهور در پیامی درگذشت حجت الاسلام محمدرضا آشتیانی، عضو برجسته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم را تسلیت گفت.