یک‌شنبه 22 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: تعدادی از بازیکنان تیم استقلال در آستانه جدایی از این تیم قرار دارند.

وب‌گاه فرارو

خودرو سمند از سمت ارومیه به سلماس در گردنه قوشچی در حال حرکت بود که بر اثر انحراف به چپ با کامیون کمپرسی برخورد کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بورس اوراق بهادار تهران برخلاف دیروز که روند کاهشی داشت، امروز شاخص کل با 1.25 درصد افزایش نسبت به روز قبل و با افزایش 27 هزار و 15 واحد به رقم 2 میلیون و 189 هزار و 632 واحد رسید. همچنین شاخص هموزن با افزایش 7 هزار و 291 واحد به رقم 750 هزار و 252 واحد رسید. معامله‌گران امروز بیش از 9.2 میلیارد سهام و اوراق مالی در قالب 754 هزار فقره معامله و...

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت میوه در هفته پیشرو افت 50 درصدی را تجربه کرد اما هزینه حمل و نقل و چیدن گیلاس، آلبالو و زردآلو باعث شده است که در هر کیلو 20 هزار تومان به این قیمت این میوه‌ها اضافه شود.

خبرگزاری مهر

کتاب «زن‌ها روحانی نمی‌شوند؛ روایت زندگینامه داستانی فاطمه سید خاموشی (طاهایی)» نوشته اعظم عظیمی توسط انتشارات به‌نشر (آستان قدس رضوی) منتشر و راهی بازار نشر شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر عامل سازمان انتقال خون به اقبال کم بانوان و جوانان برای اهدای خون اشاره کرد و گفت: در حال حاضر بیشترین میزان اهدای خون در بین سنین 35 سال تا 40 سال انجام می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تصاویری از گفتگوی محمدجواد ظریف و سیدحسن خمینی در مراسم ترحیم مادر اسحاق جهانگیری را مشاهده می کنید.

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - مدیر اوقاف خمیر و فین هرمزگان گفت: این منطقه با توجه به شرایط اقتصادی و اجتماعی خاص خود نیاز به وقف‌های اجتماعی دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی سازمان هواپیمایی ابطال پروازهای هواپیمایی آتا در روز گذشته را به دلیل مشکل تامین قطعه دانست.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بازی رومیزی جندی (سرباز) با حضور رئیس اتصالات عراق در دومین نمایشگاه بین‌المللی عراق رونمایی شد.

وب‌گاه فرارو

وزارت آموزش و پرورش می‌گوید: برای 1024 مدرسه طی 12 ماه گذشته در شورای نظارت استان پرونده تشکیل و رأی صادر شده است از جمله تعطیلی مدارس مطرح و برند.

خبرگزاری تسنیم

احسان کاوه مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات، از حضور نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ خبر داد.