یک‌شنبه 22 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران گفت: برای نوسازی بافت های فرسوده در استان تهران تسهیلات 600 میلیون تومانی همراه با وام 100 میلیون تومانی ودیعه در نظر گرفته شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر ارتباطات با بیان اینکه سرعت اینترنت همراه از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون 2 برابر شده، اعلام کرد: تیرماه امسال اجلاس وزاری عضو سازمان اکو در تهران برگزار می‌شود و از برخی وزرای ارتباطات کشورهای دیگر خواسته‌ام در این مراسم حضور پیدا کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - میکائیل شهرستانی بازیگر و کاگردان پیشکسوت تئاتر گفت: من کار بی‌خاصیت و برای پولشویی نمی‌کنم؛ چون بضاعتش را ندارم. در همه این سال‌ها شاید برای دو - سه تئاتر که در سالن‌های دولتی روی صحنه بردیم بودجه جزئی گرفتیم.

خبرگزاری ایرنا

ایرنا - تهران - یک حقوقدانان با تأکید بر لزوم پیشگیری از هرگونه بهره‌برداری سیاسی افراد و نهادها از آرای مردم تصریح کرد: از هر کاری که باعث تقویت شفافیت و سلامت انتخابات شود، دفاع می‌کنم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل نیروگاه طرشت گفت: بیش از 29 هزار مگاوات ساعت برق در خرداد ماه امسال در این نیروگاه تولید شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزارت راه و شهرسازی از احداث یکهزار و 180 کیلومتر بزرگراه و راه اصلی و ساخت، بهسازی و آسفالت 4 هزار کیلومتر از راه‌های روستایی کشور در دولت سیزدهم خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون اقتصادی بانک مرکزی ضمن تشریح تحولات مهمترین متغیرهای اقتصادی در مدت فعالیت دولت سیزدهم گفت: انتظار می‌رود که در سایه ثبات ایجاد شده در بازار ارز، نرخ تورم نیز در ماه‌های آتی سال جاری به سطوح پایین‌تر تنزل یابد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، روز یکشنبه هفته گذشته مورخ 28 خرداد، دهمین دوره انتخابات هیأت رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار و «حسین سلاح ورزی» به عنوان رئیس اتاق بازرگانی ایران انتخاب شد. اما این انتخابات با واکنش‌های بسیاری مواجه شد، زیرا با وجود اینکه براساس اسناد معتبر، صلاحیت «حسین سلاح‌ورزی» توسط وزارت اطلاعات، تایید نشده بود و این فرد به‌صورت...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر ورزش و جوانان طی حکمی، سرپرست فدراسیون چوگان را معرفی کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (یکشنبه، چهارم تیر) با 27 هزار و 15 واحد افزایش، در ارتفاع 2‌میلیون و 189 هزار واحدی ایستاد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تغییر موضع اروپا در قبال منافقین، این مساله را نتیجه دیپلماسی فعال دولت سیزدهم عنوان کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عکسی از یک سکانسِ سریال ساختمان پزشکان و قیمت حسرت برانگیز منوی یک کافه در فضای مجازی پربازدید شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: رییس اتحادیه بارفروشان خاطر نشان کرد: رایزنی‌ها برای تجارت میوه به عربستان در حال انجام است و به نظر می‌رسد بتوانیم در آینده نه چندان دور میوه به این کشور صادر و سهم ترکیه از بازار عربستان را تصاحب کنیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل هلدینگ انرژی بنیاد مستضعفان از صادرات 197 میلیون دلاری این هلدینگ در حوزه روانکار‌ها و دوده صنعتی در سال 1401 خبر داد.

وب‌گاه فرارو

این عکس‌ها مثل دریچه‌ای برای نگاه کردن به دورانی کاملا متفاوت هستند؛ زمانی که نخستین مظاهر تکنولوژی و فرهنگ غربی در حال ورود به ایران بود، اما زندگی مردم هنوز همان سبک و سیاق قدیمی را داشت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «ارکستر ملی نغمه باران» در پنجمین شب موسیقی فرهنگسرای ارسباران به صورت رایگان به روی صحنه می‌رود.