یک‌شنبه 22 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران، از پرداخت 25 هزار میلیارد تومان دیگر از پول گندم‌های خریداری شده به کشاورزان سراسر کشور خبر داد و گفت: با واریز این مقدار، تاکنون 50 هزار و 569 میلیارد تومان به صورت علی‌الحساب به گندمکاران سراسر کشور پرداخت شده است.

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه علمیات اجرایی 40 کلاس درس در استان طی سال‌جاری با استفاده از ظرفیت‌های استانی آغاز شده است، گفت: وزارت آموزش و پرورش و نوسازی مدارس نیز باید طبق تفاهم‌نامه با استانداری به میزان مدارس احداثی یادشده، مدرسه جدید در استان بسازند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کرمانشاه با زمین لرزه ای به قدرت 3.6 لرزید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران به استوری جنجالی ناهید کیانی واکنش نشان داد.

خبرگزاری تسنیم

دبیر ستاد حقوق بشر از آغاز نهضت تبیین بین‌المللی جنایات آمریکا خبر داد و گفت: شعار امسال هفته افشای حقوق بشر آمریکایی «حقوق بشر آمریکا؛ ترور، تحریم و توحش» است؛ این سه واژه ماهیت آمریکا در بحث حقوق بشر را نشان می‌دهد.

وب‌گاه فرارو

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران در واکنش به انتقاد بانوی قهرمان تکواندو گفت: ناهید کیانی تا حدودی عجله کرده است، زیرا او از نظر مادی و معنوی تحت حمایت یکی از دستگاه‌های اجرایی قرار خواهد گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نمایشگاه بین‌المللی الکامپ از 4 تا 7 تیر 1402 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود؛ اما لزوم و فایده برگزاری نمایشگاه الکامپ چیست و در این نمایشگاه چه فرصت‌هایی برای کسب‌وکارها وجود دارد؟

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اسپاتیفای یک پلتفرم پخش موسیقی محبوب است که دسترسی به میلیون ها آهنگ، پادکست و سایر محتوای صوتی را فراهم می کند.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر کشور در ششمین نشست ستاد انتخابات گفت: تامین زیرساخت‌های فنی متناسب با طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی همچون سامانه پیش ثبت‌نام را امری ضروری دانست.

وب‌گاه ورزش سه

مجتبی حسینی روزهای سختی را در تیم جدید خود سپری می‌کند؛ او باید یک تیم تازه را بسازد و راهی لیگ برتر کند.

خبرگزاری مهر

باشگاه استقلال از کوین یامگا بازیکن فرانسوی خود خواست که با شروع تمرینات پیش فصل، به جمع ابی پوشان اضافه شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر از پذیرش 38 هزار نسخه بیماران خاص در دو داروخانه تهران در خردادماه خبر داد.