یک‌شنبه 22 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری تسنیم

مدیر جدید تیم فوتبال تراکتور گفت: به نظرم فوتبال ایران یک قهرمانی به تراکتور بدهکار است و امیدوارم در فصل آینده بتوانیم این مقام را به دست بیاوریم.

وب‌گاه مشرق نیوز

سید مهدی حسینی هافبک تیم فوتبال مس‌رفسنجان در یک قدمی تراکتور قرار دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شاخص کل بورس با رشد 27 هزار و 15 واحدی در تراز 2 میلیون و 189 هزار و 632 واحدی ایستاد.

وب‌گاه مشرق نیوز

شهردار منطقه 6 تهران از شناسایی، ایمن سازی و پلمپ 23 خانه پلاک قرمز در راستای حل معضل آسیب های اجتماعی با اخذ حکم قضایی در این منطقه خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران گفت: اکنون برای تسریع و همچنین توسعه افقی شهرها باید تمامی دستگاه ها اراضی مازاد خود را اختصاص دهند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

چنانچه دختر خانمی از ترس آبرو و مشکلات خانوادگی تمایل به فاش کردن چنین مسئله ای ندارد می‌تواند بدون ذکر نام و فاش کردن هویت خوبش، مراتب را به دفتر دادستان شهر منتقل کند و دادستان مکلف به پیگیری موضوع است.

خبرگزاری مهر

علی اصغر محمدخانی در نشست هفتگی شهر کتاب گفت: آلن دوباتن، نویسنده و فیلسوف و مؤسس «مدرسه زندگی» لندن، می‌کوشد مفاهیم فلسفی را در آثارش به زبانی بسیار ساده بیان کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: دیپلمات های کشور در صحنه مذاکرات مراقب شیطنت های شیطان بزرگ و ایادی او باشند.

خبرگزاری مهر

وزیر کشور گفت: تمامی امکانات و ظرفیت‌ها به منظور تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات بسیج شده است.

وب‌گاه فرارو

افتتاحیه بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ به‌علت قطع برق ناتمام ماند. سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران به‌عنوان متولی برگزاری نمایشگاه، این قطع برق را یک نقص فنی عادی اعلام کرد!

خبرگزاری خبرنگاران جوان

متکی گفت: شورای وحدت برای انتخاب کاندیدا‌های لیست خود اول نمایندگان فعلی را ارزیابی و در برخی شهر‌ها بر اساس چارچوب کاندیدا‌های جدید را گزینش می‌کند.

خبرگزاری تسنیم

گروه اندیشه نگار پارس با حضور در بیست‌وششمین نمایشگاه الکامپ، آخرین محصولات خود را در حوزه پردازشی و ذخیره‌سازی در سه لایه Midrange، Entry level، Enterprise ارائه و معرفی خواهد نمود.

وب‌گاه عصر ایران

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران به‌عنوان متولی برگزاری نمایشگاه الکامپ، این قطع برق را یک نقص فنی عادی اعلام کرد.

وب‌گاه فرارو

هافبک تیم فوتبال سپاهان مذاکرات مثبتی برای بازگشت به استقلال داشته است.

وب‌گاه ورزش سه

دستیاران ژوزه مورایس، سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان بامداد امروز از طریق فرودگاه شهید بهشتی اصفهان وارد ایران شدند.