یک‌شنبه 22 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری مهر

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از 119 فقره رفع تصرف اراضی به ارزش ریالی 26 هزار میلیارد ریال در سه ماهه اول امسال خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

سعید لطفی، دبیر اتحادیه مشاوران املاک تهران در گفتگو با دانشجو: فروشندگان مسکن دست نگه داشته‌اند تا ببینند نتیجه قیمت دلار چه می‌شود در غیر اینصورت نه تورم مسکن کاهشی شده است و نه برای قیمت مصالح اتفاقی رخ داده است.

خبرگزاری مهر

مشهد سخنگوی صنعت برق خراسان رضوی گفت: طی پنج روز گذشته در خراسان رضوی 270 اداره و شعبه بانک در استان به‌دلیل رعایت‌نکردن مصرف بهینه برق مشمول قطعی برق شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

بررسی ها نشان می دهد که مستاجران همچنان در گرداب اجاره بها به سر می برند و قیمت خانه پس از یک هفته سیر نزولی دوباره صعودی شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اخبار مربوط به شورش گروه واگنر در روسیه دیروز در بازار دست به دست می‌شد، تا جایی که معامله‌گران به گزارش‌های مربوط به اظهارنظر روزهای اخیر وزیر خارجه عمان درمورد قریب‌الوقوع بودن آزادی زندانیان ایران و آمریکا کم‌توجه باشند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس جمهور در پیامی درگذشت حجت الاسلام محمدرضا آشتیانی، عضو برجسته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم را تسلیت گفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دانشگاه فدرال کازان روسیه و دانشگاه علم و صنعت ایران با انعقاد تفاهم‌نامه‌ای، همکاری‌های خود در دوره‌های مشترک آموزشی در مقطع کارشناسی‌ارشد و دکتری را توسعه می‌دهند. ایجاد زمینه برای انتخاب استاد راهنمای مشترک و همچنین تبادل تجربیات و انجام پروژه‌های مشترک از دیگر مفاد این تفاهم‌نامه است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و «لارس لوکه راسموسن» وزیر امور خارجه دانمارک در یک گفت‌وگوی تلفنی، در خصوص آخرین وضعیت روابط دوجانبه و راه‌های توسعه آن بحث و تبادل‌نظر کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حیدری، نماینده مجلس گفت: اگر در دوران مجلس یازدهم سوءاستفاده و رانتی هم شده باشد وقتی جمعش کنیم به اندازه سوءاستفاده یک نماینده دوره قبل نیست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، دستیاران ژوزه مورایس، سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان به منظور حضور در تمرینات این تیم اصفهانی بامداد امروز از طریق فرودگاه شهید بهشتی اصفهان وارد ایران شدند. روی مانوئل، پائولو دوسانتوس، ژائو پدرو و هوگو آلمیدا، مربیان تیم فوتبال سپاهان بامداد امروز برای حضور در تمرینات سپاهان وارد اصفهان شدند. تمرینات سپاهان با حضور بازیکنان و کادر فنی تیم...

وب‌گاه ورزش سه

مسابقات ووشو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی جوانان و رده‌های سنی با قهرمانی مازندران به پایان رسید.

وب‌گاه مشرق نیوز

سوداگران ارز تلاش کردند با سوءاستفاده از التهابات روسیه، بازار آرام ارز کشور را به چالش کشیده و از نوسانات، سود ذخیره کنند اما با رو شدن دست دلالان، این سوادگران اجازه سودجویی از جیب مردم پیدا نکردند.

خبرگزاری ایرنا

اردبیل - ایرنا - مدیر رودخانه‌ها و سواحل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل گفت: سه هزار و 990 کیلومتر از رودخانه‌های استان نیاز به ساماندهی اضطراری دارد و اعتبارات تخصیصی سالانه پاسخگوی این میزان نیاز نیست.

خبرگزاری مهر

تایباد - رئیس دادگستری تایباد گفت: همیاران صلح شهرستان تایباد با 62 درصد صلح و سازش در پرونده‌های ارجاعی، ضمن کاهش چشمگیر پرونده‌های ورودی به دادگستری، در صدر جدول خراسان رضوی قرار دارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: عضو شورای عالی نظام پزشکی، ورود پزشکان عمومی به حوزه زیبایی را یکی از موانع مهم ورود فارغ التحصیلان پزشکی عمومی به دوره‌های سخت و پر مسوولیت دستیاری عنوان کرد و گفت: وجود تقاضای بسیار در جامعه و پرداخت نقد و غیر وابسته به بیمه‌های نرخ‌شکن و پرتاخیر، مسیری را برای تامین معاش پزشکان عمومی گشوده و نیاز به ادامه تحصیلات تخصصی و بالاتر را تحت‌الشعاع قرار داده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

رویداد 24 نوشت: هادی حق شناس اقتصاددان می‌گوید: میان اقتصاددان‌ها و اقتصادخوان‌ها تفاوت بزرگی وجود دارد و خود رئیس جمهور علاقه دارد اقتصاد در اختیار هیاتی‌ها باشد؛ این در حالی است که اقتصاد ایران به شدت نیاز به اقتصاددان دارد و هر چقدر که دیر به دست یک اقتصاددان حاذق سپرده شود، طبیعتا احیای آن افزایش پیدا خواهد کرد