یک‌شنبه 22 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس ستاد مرکزی هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی با اشاره به اقدامات تروریستی گروهک منافقین گفت: مستندات بسیاری داریم که گروهک منافقین همچنان دست به اقدامات تروریستی می زند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری گفت: مردم انتظار دارند بازرسان در راستای برخورد با کسانی که فشار معیشتی را بر مردم افزایش می‌دهند، قاطعانه و جدی عمل کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به‌دنبال اتفاقات و حواشی فدراسیون ووشو، فرد مهاجم به این فدراسیون بازداشت شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

باشگاه گل‌گهر سیرجان درصدد جذب مدافع چپ تیم فوتبال تراکتور تبریز است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وحیدی گفت: تامین زیرساخت‌های فنی متناسب با طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی همچون سامانه پیش ثبت‌نام را امری ضروری دانست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، دکتر احمد وحیدی در این نشست با تاکید بر تمهید مقدمات لازم برای برگزاری باشکوه انتخابات اسفندماه 1402، تامین زیرساخت‌های فنی متناسب با طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی همچون سامانه پیش ثبت‌نام را امری ضروری دانست. وی با اشاره به بسیج تمامی امکانات و ظرفیت‌ها به منظور تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات،...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دارنده مدال طلای وزن 92 کیلوگرم قهرمانی روسیه گفت: فضای کشتی داغستان وحشتناک و من تا کنون در این منطقه قهرمان نشده بودم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمدرضا علیمردانی خطاب به مازیار لرستانی گفت: «به خدا خودم ساقدوشت میشم؛ امیدوارم زنده باشم تا پای حرفم بایستم...»

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدافع تیم فوتبال استقلال بعد از نشست با سرمربی این تیم در جمع آبی‌پوشان ماندنی شد.

خبرگزاری مهر

نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: برای نجات کشور از سیاه چاله جمعیتی و ترغیب جوانان به ازدواج باید مشکل اشتغال و مسکن مرتفع شود.

خبرگزاری مهر

وزیر امور خارجه کشورمان گفت: جمهوری اسلامی ایران، مخالف جنگ در اوکراین است و راهکار سیاسی را برای حل این بحران پیشنهاد داده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سید مهدی حسینی هافبک تیم فوتبال مس‌رفسنجان در یک قدمی تراکتور قرار دارد.

خبرگزاری مهر

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: برای مردم روشن است که توافق برجام نه تنها عایدی اقتصادی و معیشتی نداشت، بلکه باعث عدم همکاری همسایگان در شرایط تداوم تحریم بود.

خبرگزاری ایرنا

بوشهر_ ایرنا_ استاندار بوشهر گفت: بخشی از برنانه های استان در حوزه ازدواح و تحکیم خانواده به وقوع پیوسته به گونه ای که شاهد افزایش ازدواج و کاهش طلاق در استان بوشهر طی سه ماه اول امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته هستیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سامانه خودکار توصیه‌های هواشناسی کشاورزی شالیکاری به گونه ای طراحی شده که در ابتدای دوره تولید برنج در همه مراحل کاشت تا برداشت دسته بندی شده است و شرایط جوی اثرگذار بر هر مرحله به صورت آستانه‌هایی برای کمیت‌های جوی دما، بارش و باد برای هر مرحله تعیین شده است.