یک‌شنبه 22 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - بر اساس آخرین به‌روزرسانی سامانه پایش هوای کشور وضعیت شاخص هوای ماهشهر روز یکشنبه در وضعیت قرمز قرار گرفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نحوه دریافت تسهیلات جدید و وام بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی اعلام شد.

خبرگزاری مهر

هافبک تیم فوتبال سپاهان مذاکرات مثبتی برای بازگشت به استقلال داشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در حین برگزاری مراسم افتتاحیه نمایشگاه «الکامپ» برق سالن محل برگزاری مراسم سه بار قطع شد.

خبرگزاری مهر

رئیس جامعه اقامتگاه‌های بوم گردی گفت: اگر انجمن های استانی اختیار داشتند که روی بوم گردی ها نظارت کنند هم ما با صدای بلندتری مطالباتمان را اعلام می کردیم هم نظارت دقیق تری انجام می‌شد.

خبرگزاری مهر

رئیس جمهور در پیامی درگذشت حجت الاسلام محمدرضا آشتیانی، عضو برجسته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم را تسلیت گفت.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی گفت: قاتل فراری و تحت تعقیب پس از هفت ماه متواری بودن دستگیر شد و به قتل اعتراف کرد.

وب‌گاه فرارو

بررسی‌ها نشان می‌دهد بیش از 40 عامل آفت زا در جنگل‌های شمال وجود دارد که گروه وسیعی از درختان را در برگرفته و برخی گونه‌های با ارزش نظیر ملج و شب خسب را به حد انقراض نزدیک کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

چین قرادادی برای خرید 15 هزار پهپاد ایرانی منقعد کرده بود و از دو روز پیش نیز قرادادی را با ایرانی ها برای خرید تعداد مشابه امضا کرده است.»

وب‌گاه ورزش سه

سیدجلال حسینی و وریا غفوری، کاپیتان‌های سابق پرسپولیس و استقلال در اختتامیه کلاس سطح B آسیا حاضر شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران از 6 تیرماه در استان گلستان کار خود را آغاز خواهد کرد و پنج منطقه دیگر در فواصل زمانی مشخص این رویداد هنری را میزبانی خواهند کرد.

وب‌گاه گسترش

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و «لارس لوکه راسموسن» وزیر امور خارجه دانمارک در یک گفت‌وگوی تلفنی، درخصوص آخرین وضعیت روابط دوجانبه و راه‌های توسعه آن بحث و تبادل‌نظر کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اعضای یک خانواده که بعد از باخت دخترشان در مسابقات ووشو به خوابگاه دختران حمله کرده بودند، دو ورزشکار را مصدوم و تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: همه ارکان دانشگاه باید طرح آمایش اقتصادی، اجتماعی، اداری و تدوین بودجه را منطبق با برنامه انجام دهند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی وزارت خارجه کشورمان گفت: کارنامه سیاه رژیم کودک‌کش صهیونیستی، باید باعث شرم و خجالت حامیان غربی آن باشد.

وب‌گاه فرارو

رئیس مرکز ملی اقلیم و سرپرست بحران خشکسالی سازمان هواشناسی کشور تاکید کرد: تابستان سال جاری بر خلاف تابستان سال گذشته، سال چندان خوبی از نظر بارندگی نیست. به لحاظ دمایی نیز گرم‌تر از سال گذشته و حتی متوسط دمای بلندمدت خواهد بود و هم مقدار کلی دریافت بارش نسبت به سال گذشته و حتی نسبت به نرمال کمتر پیش‌بینی می‌شود.